raskaaksi kierrukan aikana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammoliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammoliini

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia kertoa jos on tullut raskaaksi kerrukan aikana. onko raskaus ollut millainen ym kaikki mahdollinen tieto on tarpeen! kiitos :wave: ;)

Minä odotan kuparikierukkavauvaa rv 14. Kolmessa ultrassa(5,8,11 viikoilla) ei kierukkaa ole näkynyt, ilmeisesti se on poistunut kohdusta kertomatta mulle mitään...

Tähän asti raskaus on ollut samanlainen, kuin nuo kaksi edellistä. Siis ei oireita juurikaan

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 20:36 minävaan kirjoitti:
miten ihmeessä kierukka voi keneltäkään hävitä ettei huomaa vai juoksenteletteko takapuoli paljaana? :laugh:

Siinäpä vasta kysymys, näin kävi mullekin että katosi eikä kertonut mulle mitään. Takapuoli paljaana juoksentelen yleensä vain kotonani, ja koska sitä ei ole mistään löytynyt lojumasta, niin voisin väittää että on pudonnut vessanpönttöön (siellä yleensä asioin myöskin takapuoli paljaana).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 14:00 mirena04 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 20:36 minävaan kirjoitti:
miten ihmeessä kierukka voi keneltäkään hävitä ettei huomaa vai juoksenteletteko takapuoli paljaana? :laugh:

Siinäpä vasta kysymys, näin kävi mullekin että katosi eikä kertonut mulle mitään. Takapuoli paljaana juoksentelen yleensä vain kotonani, ja koska sitä ei ole mistään löytynyt lojumasta, niin voisin väittää että on pudonnut vessanpönttöön (siellä yleensä asioin myöskin takapuoli paljaana).

Samoin näin. Luultavasti elimistö on hylkinyt kierukkaa ja kohtu supistellut sen pois ja vessanpönttöön menkkojen aikana.

Itse epäilen olevani raskaana ja nyt kiinnostaakin, onko teillä ollut kuinka kauan kierukka kun tulit raskaaksi??? Itselläni on Mirena ja ollut jo kolme vuotta. Marraskuulla tarkastuksessa yksityisellä gynellä ja kaik oli kunnossa. Voi olla että tämä on vain luulotautia, mutta oireet on kaikki raskauteen viittaavat...Menkat jäi oitis pois silloin kolme vuotta sitten kun hormonikierukka asennettiin, en edes muista milloin niiden aika on.. :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 14:19 mirena 68 kirjoitti:
Itse epäilen olevani raskaana ja nyt kiinnostaakin, onko teillä ollut kuinka kauan kierukka kun tulit raskaaksi??? Itselläni on Mirena ja ollut jo kolme vuotta. Marraskuulla tarkastuksessa yksityisellä gynellä ja kaik oli kunnossa. Voi olla että tämä on vain luulotautia, mutta oireet on kaikki raskauteen viittaavat...Menkat jäi oitis pois silloin kolme vuotta sitten kun hormonikierukka asennettiin, en edes muista milloin niiden aika on.. :kieh:

Mulla kerkes härveli oleen n.1½kk kunnes lakkasi "toimimasta". Ja kävin minäkin siitä asentamisesta 3kk:n kuluttua tarkastuksessa, kaikki ok ja kierukka hyvin paikallaan. Myöhemmin selvisi, että olin silloin n.9 viikolla raskaana... Menkat jäi myöskin heti pois, eli ei voinut tulla vuodon mukana ulos. Eikä ollut minkäänlaisia kipuja, jotka saattavat olla merkki siitä että kierukka ei ole paikoillaan.

Syntyikö vauva vai jouduttiinko raskaus keskeyttämään? Löytykö kierukkaa koskaan? Nyt kyllä täytyy mennä ostaan se raskaustesti, jotta pääsee tästä epäilystä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 15:39 mirena 68 kirjoitti:
Syntyikö vauva vai jouduttiinko raskaus keskeyttämään? Löytykö kierukkaa koskaan? Nyt kyllä täytyy mennä ostaan se raskaustesti, jotta pääsee tästä epäilystä...

Raskaus oli jo viikolla 17 ja risat kun sen huomasin, eli keskeytys ei tullut kysymykseenkään. Ja vaikka olisin heti huomannut, en olisi keskeytykseen kyennyt. Terve vauva syntyi, kuten tuolla jo aiemmin mainitsin. Ja kierukka mitä ilmeisimmin pudonnut pyttyyn jonkin vessareissun yhteydessä koskapa sitä ei näkynyt. =)

Itselläni tuo kuparikierukka laitettiin 09/04 ja tarkastettiin 12/04. raskaustesti näytti plussaa 11/05. Sitä en tiedä, kauan kierukka on poissa ollut(jos on poistunut ). Kolmessa ultrassa(5.8.11 viikoilla) sitä ei ole näkynyt

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 14:19 mirena 68 kirjoitti:

Minulle kierukka laitettiin tammikuussa ja joulukuussa tajusin olevani raskaana -kierukka oli siis ihan mukavasti paikoillaan.

Yhteistyössä