raskaaksi juuri ennen kuukautisia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkuinen

Vieras
heippahei!
sellainen ongelma mulla, et mulla on ovis just ennen kuukautisia. tää on lääkärissä ihan todettu ja itsekin kyl tunnen sen kivun ja limanerityksen. mulla on jo yksi lapsi, et tiedän kyllä että voin tulla raskaaksi mutta edelliselläkin kerralla raskautuminen oli hyvin hankalaa,yritimme yli kaksi vuotta ennenkuin tärppäsi. mietin siis vaan et jos muilla tietoa asiasta, että joudummeko siis taas kauan yrittämään ennenkuin tärppää:(
kohtalotovereita?

No ilmeisesti sitten keltarauhanen toimii jotenkin vajaasti? Lugesteronista voisi olla apua. Mulla ei ovis tapahdu normaalisti ollenkaan ja kun se lääkeillä saatiin aikaiseksi niin menkat alko 8-11 päivää sen jälkeen. Sitten kokeiltiin lugeja ja mulle ainakin toimi.

ahaaaa... onpas jännä kun ei sitte lääkäri koskaan ole niistä mitään maininnut? mutta kiitoksia hirveesti vastauksesta, yritän ottaa asiasta enemmän selvää ja jospa se nyt tästä sitten :)

Juu, keltarauhanen pitää ovulaation jälkeen kohdun limakalvon sellasena että siihen voi alkio kiinnittyä. Jos keltarauhanen ei toimi kunnolla niin alkio ei ehdi kiinnittyä ennenkuin vuoti alkaa.

Lääkärille pitää mennä ja mieluiten omalääkärin kautta lapsettomuuteen erikoistuneelle endokrinologille tai gynekologille. Vaihtoehtoisesti suoraan yksityiselle lapsettomuusklinikalle. Tosin voi terkkalääkärikin määrätä mutta kaikki ei määrää ilman tutkimuksia kun heillä ei ole asiantuntemusta riittävästi.

Minulla sama ongelma.Tiedän sen itse mutta voiko tämän lääkärissä todeta?Voinko siis saada lääkityksen itsekin vaikka asiaa ei ole todettu minulla?Olisin kiitollinen vastauksista!!!

[QUOTE="Vieras";27011977]Minulla sama ongelma.Tiedän sen itse mutta voiko tämän lääkärissä todeta?Voinko siis saada lääkityksen itsekin vaikka asiaa ei ole todettu minulla?Olisin kiitollinen vastauksista!!![/QUOTE]

No sun pitää mennä yksityiselle jossa se voidaan todeta ja kirjoittaa lääkkeet. Tai sitten terkkarin kautta julkiselle gynekologille.

Yhteistyössä