Raskaaksi Diane Novien jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyvä

Vieras
Onko täällä odottajia, jotka ovat ennen raskaaksi tuloaan käyttäneet Diane Nova e-pillereitä? Oliko raskautuminen vaikeaa? Tämä asia mietityttää minua, koska olen joskus jostakin yhteydestä lukenut, että ko. ehkäisyvalmiste olisi yhteydessä suurempaan todennäköisyyteen jäädä lapsettomaksi. Ko. valmistettahan käytetään paljon aknen hoidossa. Entä onko akne ""räjähtänyt käsiin"" raskauduttuanne? Myös tällaista kauhukuvaa monesti kerrotaan. - kiitos paljon vastauksista jo etukäteen, ja onnellista odotusta kaikille:)

Käytin DN:aa ja kolmen kuukauden jälkeen lopettamisesta tulin raskaaksi. Yksi kierto siinä välillä meni ""hukkaan"" eli siitä ei olisi voinut edes onnistua eli oikeastaan vain kaksi yrityskertaa oli.

Finnejä on tullut jonkin verran, mutta ei niin paljon kuin ennen DN:van käyttöä. Juuri tälläkin hetkellä leuassa loistaa uusi ihana syvä finni :(

hei,
söin Diane Novia jotain 8 vuotta (arvio) ja sitä ennen trikvilaareja n. 10 vuotta, lopetin pillerit, koska halusin raskaaksi. Odotin lopetuksen jälkeen luomumenkat ja heti, kun alettiin yrittämään, tulin raskaaksi! Akne ei ole ""räjähtänyt"", mutta kieltämättä enemmän näppylöitä tuli alussa kuin normaalisti, nyt sekin on rauhottunut (rv 14).

Tulin heti raskaaksi pillereiden lopettamisen jälkeen.menkkoja ei tullut enää ollenkaan joten minulla ei ainakaan ollut vaikutusta.diane novia olin syönyt vuoden mutta muita pillereitä sitä ennen. aknea ei enää tullut,itsekin sitä pelkäsin.minulla tosin akne ei ollut paha ennen diane novien aloittamista.

Mä söin eri pillereitä n. 12 vuotta ja viimiset 5 vuotta D.novaa.
Raskaaksi tulin 8 kk lopettamisen jälkeen.
Akne paheni tuona aikana ennen raskautumista, mut nyt odotusaikana on iho hyvässä kunnossa.

Itse söin Diane Novaa 9 vuotta ilman taukoja. Pillereiden pois jättämisen jälkeen meni 8 kiertoa ennenkuin raskauduin. Kierrot oli heti suhteellisen säännölliset, n. 33 pvää.

Pillereiden pois jättämisen jälkeen iho huononi, ei tosin niin huonoksi kuin silloin 9 vuotta sitten oli. Parin kuukauden jälkeen se ""tasaantui"" ja säilyi kohtalaisen hyvänä raskauteen asti. Raskauden alussa alkoi taas naama kukkia...

Moi!
Käytin diane novaa viisi vuotta ja tulin heti ekalla kierrolla raskaaksi kun lopetin pillerit :) Oli kyllä aika huikeeta kun kans aattelin et voi kestää. Ihokaan ei oo vielä räjähtäny ihan hyväs kunnossa on. Rohkeesti vaan yrittämään!

Käytin Diane Novia 9 vuotta ja lopettamisen jälkeen kuukautiset olivat ihan hukassa. Oikeastaan ne eivät edes ehtineet kunnolla alkaa ennen kun 11 pillerittömän kuukauden jälkeen tulin raskaaksi. Joskus se voi ottaa aikaa ennen kuin elimistö taas käynnistää oman hormonituotannon.

Iho meni aika nopeasti huonoon kuntoon, mutta talttui kevyellä ulkoisella lääkityksellä. Nyt loppuraskaudesta iho on suht ok.

Kaikki me ollaan yksilöitä, kuten tästäkin ketjusta nähdään. Miten sinun elimistösi käyttäytyy, se selviää vasta kun oikeasti jätät pillerit pois.

Yhteistyössä