Rasistinen rikos

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että mamujen tekemät kantasuomalaisten tyttöjen ja naisten raiskaukset pitäisi tuomita rasistisina rikoksina. Toisaalta suvakit ovat sitä mieltä, että rasismia ei esiinny valkoihoisia kohtaan. Syrjintää voi esiintyä, mutta ei rasismia. No, suvakkien mielipiteellä ei ole merkitystä. Suomen ainoa rasistinen murha on ollut romanin tekemä ja uhri oli kantis.
Et aloitukseen aatellu ottaa kantaa?
 
vierailija
Eihän näitä pitänyt olla, eikä varsinkaan ylen pitänyt näistä uutisoida.
Kuka rasse ehtii ekana valittamaan jostain?

Valeuutinen.
 
vierailija
Eihän näitä pitänyt olla, eikä varsinkaan ylen pitänyt näistä uutisoida.
Kuka rasse ehtii ekana valittamaan jostain?

Yksittäistapaus. Ei saa yleistää.
 
vierailija
Muista se ku seuraavan kerran vingut ettei yle uutisoi.
Linkki vinkumiseen?

On vaikea seurata ajatustenjuoksuasi kun se tuntuu toimivan aina sillä tavalla, että keksit päästäsi jonkun mielipiteen, jota väität kaikkien persujen tai rajakkien tai mikä ryhmä sillä hetkellä pakkomielteenä päässäsi pyöriikään kannaksi, ja sitten vaadit sitä ryhmää tilille itse keksimistäsi mielipiteistä.
 
vierailija
Linkki vinkumiseen?

On vaikea seurata ajatustenjuoksuasi kun se tuntuu toimivan aina sillä tavalla, että keksit päästäsi jonkun mielipiteen, jota väität kaikkien persujen tai rajakkien tai mikä ryhmä sillä hetkellä pakkomielteenä päässäsi pyöriikään kannaksi, ja sitten vaadit sitä ryhmää tilille itse keksimistäsi mielipiteistä.
Ai mä toimin niinkun rassepersut palstalla? Meinaatko et on ullatus?
Kiva et itsekkin huomaatte kuin naurettavaa se on, kauan se kestikin.
 

Yhteistyössä