H
"hmm"
Vieras
Minulla on siis kaverina facebookissa ystävän mies, joka on ollut aina tavatessa ihan fiksun oloinen tyyppi. Nyt sitten facebookin kautta on paljastunut kunnon rasistiksi.. siis laittaa rasistisia vitsejä, linkittää kaiken maailman juttuja ym. Tuo käytös raivostuttaa ihan hirveästi, miten se voi kuvitella olevansa itse yhtään sen parempi olemalla valkoinen??? Lähinnä nyt pidän ihan idioottina ja vähän vajaana tuota tyyppiä.
Ongelmana on nyt se että poistanko tuon kavereistani? Ystäväni suuttuu eikä varmasti tule ymmärtämään syytä ja tapaamisista tuon miehenkin kanssa tulee mahdottomuus. Todennäköisesti menee välit sitten ystäväni kanssa. Jos taas piilotan vain tuon tyypin julkaisut niin tavallaan katson läpi sormien hänen mielipiteitään, eikö? En oikein itse hyväksy sitäkään vaihtoehtoa.. eräällä ystävälläni on tummaihoinen lapsi ja tuntuu että "petän" heidät hyväksymällä kaverikseni (edes facebookissa) tuollaisen rasistin.
Vaikea tilanne! En ikinä uskoisi tuosta miehestä että on tuollainen!
Ongelmana on nyt se että poistanko tuon kavereistani? Ystäväni suuttuu eikä varmasti tule ymmärtämään syytä ja tapaamisista tuon miehenkin kanssa tulee mahdottomuus. Todennäköisesti menee välit sitten ystäväni kanssa. Jos taas piilotan vain tuon tyypin julkaisut niin tavallaan katson läpi sormien hänen mielipiteitään, eikö? En oikein itse hyväksy sitäkään vaihtoehtoa.. eräällä ystävälläni on tummaihoinen lapsi ja tuntuu että "petän" heidät hyväksymällä kaverikseni (edes facebookissa) tuollaisen rasistin.
Vaikea tilanne! En ikinä uskoisi tuosta miehestä että on tuollainen!