Rasismi senkun vain lisääntyy Suomessa!!:((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullista:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullista:(

Vieras
Epäiltyjen viharikosten määrä kasvoi liki viidenneksen
3.11.2010 12:44 | Kommentit 4
A A STT

Poliisin tietoon tuli viime vuonna aiempaa enemmän viharikoksia. Tapauksia kirjattiin noin tuhat, joka on liki viidenneksen enemmän kuin edellisvuonna.

Poliisiammattikorkeakoulun mukaan valtaosassa epäillyistä viharikoksista oli rasistisia piirteitä. Uhrin uskontoon tai seksuaalisuuteen liittyviä tapauksia kirjattiin yhteensä vähän yli sata.

Viharikoksella tarkoitetaan tekoa, jonka motiivina on ennakkoluulo tai vihamielisyys uhrin edustamaa ryhmää kohtaan.

Laki ei tunne viharikosta. Rasistisesta motiivista voidaan kuitenkin tuomita kovempi rangaistus kuin vastaavasta teosta muuten. Lakia on ehdotettu muutettavaksi niin, että myös muista kuin rasistisista viharikoksista voitaisiin tuomita kovennettu rangaistus.

Yleisin viharikos Suomessa oli viime vuonna edellisvuosien tapaan pahoinpitely. Tyypillinen tekijä oli 15–24-vuotias suomalainen mies. Uhreista suurin osa oli Suomen kansalaisia, muun muassa romaneja sekä maahanmuuttajien Suomessa syntyneitä lapsia.

No enemmän mamuja, enemmän rasistisia rikoksia. Ei me tavalliset voida edes ymmärtää somalien ja muiden afrikkalaisten välirikkoa tai heidän vihaansa homoja ja juutalaisia kohtaan. Homot ja jutskut saaneet tähän asti olla suomessa rauhassa, eivät saa enää.....

Ainoat maahanmuuttajat joihin olen törmännyt kulkevat viimeisen päälle muodinmukaisissa vaatteissa ja lusmuavat päivät pitkät ostoskeskuksissa. Mistäpä ne rahat muualta kuin meidän verorahoista? Ja sitten ei osata tai haluta opetella kieltä ja oletetaan että meidän pitää vain tottua heidän kulttuuriinsa. Jos tänne tulee, opettele kieli, opettele kulttuuri ja SOPEUDU! Olen rasisti kunnes näen tämän tapahtuvan.

Muistakaa yks juttu tuota "uutista" lukiessa ja se on se, että suomalaiseen kohdistunutta rasistista rikosta ei tilastoida rasistiseksi vaan ihan tavalliseksi rikokseksi. Sen sijaan kaikki mamuihin kohdistuneet rikokset päätyvät rasistisiksi vaikka tekijänä olisi toinen mamu.

Teissä äidit lepää toivo. Opettakaa lapsenne vihaamaan neekereitä niin saadaan politikkoihin jatkossakin jotakin rotia. Ei tänne tarvita yhtään alibabaa lisää.

[QUOTE="vieras";22372956]peesi tälle, romanialaiset kerjäläisetkin tienaavat suomessa paremmin kuin minä, jippii. pikkuisen on asiat pielessä jos oman maan töissäkäyvät (mammalomalaiset) saavat minimit :([/QUOTE]

Ihan oikein se on. Ei teidän äitien kuuluisi saada mitään. Elätte vuoden verran tuilla. Sitten vielä kehtaatte valittaa.

Grr.. joku on katkera.

Vituttaa tollanen valittaminen joka asiasta kun saa ilmaista rahaa vuoden verran. Kyllä minäkin olin pari vuotta työttömänä ja iltaopiskelijan ja nostin täyttä ansiopäivärahaa. Suoraan sanottuna en ymmärrä miksi opiskelua tuetaan. Kyllä syy opiskeluun oleva syy pitäisi olla panostus omaan elämään jatkossa. Sitten vielä opiskelijat kehtaavat itkeä kun eivät saa kuin 500e tukea kuukaudessa. Vähäm sama tämä vanhempainrumba. Niin kauan kun saa sentinkin valtiolta jotakin tukea kannattais olla hiljaa tukien vähyydestä.

Grr.. joku on katkera.

Vituttaa tollanen valittaminen joka asiasta kun saa ilmaista rahaa vuoden verran. Kyllä minäkin olin pari vuotta työttömänä ja iltaopiskelijan ja nostin täyttä ansiopäivärahaa. Suoraan sanottuna en ymmärrä miksi opiskelua tuetaan. Kyllä syy opiskeluun oleva syy pitäisi olla panostus omaan elämään jatkossa. Sitten vielä opiskelijat kehtaavat itkeä kun eivät saa kuin 500e tukea kuukaudessa. Vähäm sama tämä vanhempainrumba. Niin kauan kun saa sentinkin valtiolta jotakin tukea kannattais olla hiljaa tukien vähyydestä.

Ihan oikein se on. Ei teidän äitien kuuluisi saada mitään. Elätte vuoden verran tuilla. Sitten vielä kehtaatte valittaa.

millä tuilla?? ensinkin vuodesta ei ole kyse vaan noin 8-9 kk, toisekseen mitä ovat mainitsemasi tuet? ainakaan minä en saa kuin minimiäitiyspäivärahan kiitos sen että isommat lapset on tehty aika putkeen, enkä älynnyt raskautua verotustietoja miettien. ja kolmannekseen kun saa parisataa/kk ja elämisen kulut ovat enemmän, asuminen, sähkö, vakuutukset, ruoka jne. niin ei kuule kovin naurata...pitää varmaan ruveta romaniksi että saa heti 10000 hameeseen tai jotakin, rikastuisi hetkessä :(

[QUOTE="vieras";22373573]millä tuilla?? ensinkin vuodesta ei ole kyse vaan noin 8-9 kk, toisekseen mitä ovat mainitsemasi tuet? ainakaan minä en saa kuin minimiäitiyspäivärahan kiitos sen että isommat lapset on tehty aika putkeen, enkä älynnyt raskautua verotustietoja miettien. ja kolmannekseen kun saa parisataa/kk ja elämisen kulut ovat enemmän, asuminen, sähkö, vakuutukset, ruoka jne. niin ei kuule kovin naurata...pitää varmaan ruveta romaniksi että saa heti 10000 hameeseen tai jotakin, rikastuisi hetkessä :([/QUOTE]

Eiks sulla ole miestä vai yksinkö tekaisit lapsen?

Niin se lisääntyy kaikkialla muuallakin!

Katsos kun noiden rasistien syntyvyysluvut ovat ihan toista kuin mitä ovat nämä meidän länsimaalaisten alhaiset lisääntymisparametrit!

Minä olen suht normaali suomalainen mies henkilö ja olen kasvanut ympäristöön jossa on kaikenlaista hiihtäjää,minusta suomen kohdalla rasismi on muoti sana.Työn perässä muutellessani suomessa että ruotsissa tiedän olevan rasismia tummien että valkoihoidtenkin omassa omahyväisessä reurueessa.Järki käteen idiootit on vain vainoharhaisia ja ahdasmielisiä (rasisteja eikä ole uskonnosta tai ihon väristä kiinni.MENKÄÄ PSYKIATRIN PUHEILLE SANO SENSEI.

[QUOTE="äiti 44v";22373777]Niin se lisääntyy kaikkialla muuallakin!

Katsos kun noiden rasistien syntyvyysluvut ovat ihan toista kuin mitä ovat nämä meidän länsimaalaisten alhaiset lisääntymisparametrit![/QUOTE]

ymmärrätkö itekään mitä kirjoitat?? :D

[QUOTE="Vaimo";22374990]voi teitä :)

itsellä tumma mies, ei ole tuilla elänyt, maksaa aivan järkyttäviä määriä veroja valtiolle ja työllistää 2 suomalaista.[/QUOTE]
Sehän tarkoittaakin että kaikki ovat samanlaisia.

Ei se mitään rasismia ole vaan tosiasioden sanomista ääneen, joku valopää on keksinyt sanoa rasistiksi kaikkea joka puhuu kriittisesti mamuista. ASiat pitää pystyä kohtaamaan niiden oikeilla nimillä ja Suomessa on sanavapaus.

[QUOTE="vieras";22374970]ymmärrätkö itekään mitä kirjoitat?? :D[/QUOTE]

Kyllä minä valitettavasti tämän verran ymmärrän. Suominainen saa niin vähän lapsia että alkuasukkaiden väkimäärä sillä panostuksella pienenee ja kun vastaavasti "ne joiden tarkempi kuvailu on rasismia" lisääntyvät kuin kanit niin tottakai rasistit lisääntyvät.