Rapakuntoisten pino

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 10:30 Footballers Wife kirjoitti:
Sauvakävelylenkki kosteassa syyssäässä 40 min. Sit venyttelyt ja jumppa Abban tahdissa. "The winner takes it all" toimii tsemppaajana loistavasti! =)

Muuten niistä vatsalihaksista. Oon nyt kehitellyt itselleni tehokkaan vatsalihasten preppaajasarjan. Suorat, ristikkäiset ja alavatsa, eli ensin nostat suoraan ylös polvet koukussa, sit vinoon vuorotellen ja lopuksi jalat suorana kantapäät kattoa kohden niin että pylly nousee lattiasta. Tee niin, että puristat liikkeen, pidät hetken ja sit palautat, mutta käytä palautukseen kaks kertaa enemmän aikaa kuin puristukseen. Alä löysää liikettä lopussa vaan alat puristaa uudestaan ennen pään kosketusta lattiaan. Toistoja 10-15 ja kaks sarjaa. Toimii! Mulla oli kaks päivää vatsalihakset hellänä ekan kerran jälkeen. Selkäkipukin on nyt onneksi hellittänyt =)

Missä muut rapakuntoiset? :wave:
Täällä!
Tuohan on loistava vatsan trimmaus ohje.Pitääpä kokeilla.
Flunssa ohi,nyt silmätulehdus uhkaa.eilen sauvalenkki 40min.vesitihkussa,kasvohoito oheistuotteena. =) :D <br><br>
 
kukkerikuu
Mä kävin torstaina circuitissa. Nyt en sit oikein pääse mihinkään kun mies lähti reissuun viikoksi. No jos sais kotona jotain tehtyä. Huomenna taitaa tulla kakkoselta jumppa aamupäivällä vai tuleeko. Sen vois kattoa ja tehdä mukana. Tulis ainakin puolituntia tehtyä jotain. Kuntopyörä olis nurkassa, jos sen siirtäs tv:n eteen. Tsemppiä muillekin.
 
tämä rapakuntoinen ei ole tehnyt viikkoon yhtikäs mitään :/ työmatkatkin menin autolla kun vettä vaan lösötti heti aamusta kun silmänsä auki sai.
Tänään sit sählyä puoltoista tuntia..nyt pitääkin sykäistä vielä ennen saunaa vatsat tekee...ennenkuin unohtuu :whistle:
 
MaMi-07
Kuntopyörällä tuli poljettua muutama kilometri tässä taannoin, se siitä sitten.. Nyt menkat joten ei ällöä istuskella pyörän lestalla :whistle:
Siis, autolla kamulle kyläilemään..
Odottelen postista muuten uutta lenkkeilypukua ja kaupanpäällisenä kunnon sykemittaria! Sit urheillaan kovasti! Ihan varmasti :kieh: !
 
kukkerikuu
No johan oli tippunut kolmannelle sivulle! :wave: Hei, sateetko on säikyttäneet teidät sisälle? Sunnuntaina puolen tunnin juoksulenkki ja maanantaina tunnin kävelylenkin ja päälle lihaskuntoa pikkusen + venyttelyä. Tsemppiä muutkin! Kuntoa kohottamaan, 2 kk päästä on kinkunsyöntitalkoot!<br><br>
 
Täällä ollaan :wave:

Valitettavasti taas rapakunnossa kun ei ole mukamas ole ehtinyt kuntoilemaan :ashamed: Viime viikon olin jopa lomalla, mutta en saanut aikaiseksi juuri mitään järkevää. :kieh:

Eilen vihdoin sain revittyä itseni ulos ja sauvakävelin tunnin lenkin ja tänään olisi taas sählypelin vuoro.

Mun ei pitäisi aloittaa koskaan lukemaan mitään kirjaa kun se tahtoo pitää mut otteessaan niin kauan kunnes saan sen luettua :whistle:
 
Jaahas...on pyörähtänyt kaksi viikkoa etten ole tehnyt mitään :/
sunnuntaina kuitenkin tutut hikoilut sählypallon perässä juostessa.

Eilen satoi täällä koko päivän lunta, joten illalla kävin sit kolailemassa n. puol tuntia, pikku-ukko kaverina, isommat lapset väsäs lumiukon =)
 
Hei! Ostettiin miehen kanssa kuntopyörä. Tosi hyvä ostos ja pyörällä ajo on kivaa. Sijoitimme pyörän olohuoneeseen, eli samalla voi katsoa tölsää. Ei tylsää! Aloitin opiskelun viime vuonna ja painoa on pikkuhiljaa tullut 2,5kg lisää. Ärsyttää, kun kaikki pakkaa mahan kohdalle ja tulee naposteltua leipää tentteihin lukiessa ja paistettua mussukoille lettuja. Eli ei iso pudotus, mutta sitäkin tiukemmassa. Noin pieni juttu, enkä saa itseäni laihdutettua. Tiputin lasten synnyttyä 12 kg ja tiedän kokemuksesta, että ne pari vimppaa kiloa on ne vaikeat. Pitäsi kaiken tohinan keskellä venyttää vielä tästäkin päästä, tuntuu et ei jaksa. Mutta en halua siirtää läskejä ensi vuodelle. Jokainen kilo rasittaa polvia ja pumppua. Miksi vaatteet näyttää niin ihanilta kuvissa, mutta itse kiinnittää huomiota vain pullistuneeseen keskivartaloon? Minulla ei ikinä ole ollut vyötäröä, miltä tuntuu pukeutua ihanan naisellisiin kuteisiin ja käyttää vöitä? Vai onko se vain asenteesta kiinni? Jumppaan ja liikun muuten paljon ja vielä ratsastan. Olis kiva olla vähän naisellisempi...
 

Yhteistyössä