Rannalla tupakoivat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä vitutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllä vitutti

Vieras
Olisi oikeasti mukava jos tumpit heitettäisiin muualle kun rantaveteen lasten leikkiessä siellä!
Eilen Taas kerran oli kaksi n.40 vuotiasta pariskuntaa rannalla joka on täynnä lapsiperheitä. Vetivät kaljaa ja tupakkaa. Ja tosiaan kaikki tumpit lensivät rantaveteen. Heille kävi useampi sanomassa asiasta ja vastaukseksi tuli että turhaa niuhotatte julkinen ranta.
Tiedän, että myös lapsiperheissä on vikoja mutta tuollainen käytös on todella törkeää.
Lähtiessään jättivät kaljapullot ja tyhjät tupakka-askit maahan.
Sikamaista.

Todella ärsyttävää tuollainen omaan napaansa tuijottelu, onko se niiiiiin vaikea laittaa ne tumpit vaikka tyhjään pulloon? Myös ne pullon korkit ovat ikäviä ylläreitä sieltä hiekan joukosta.

Ja sitten yksi muistutus myös teille vaippaikäisten kanssa rannoilla oleskelevat, jos ne käytetyt vaipat saisi myös johonkin muualle laitettua kuin maahan/lähimmän pusikon juureen. Ainakin sellaisilla rannoilla joissa ne yleiset roskikset on voisi ne vaipat sinne kiikuttaa, ei ole iso vaiva. Pidetään rannat puhtaina, näin ollen ovat kaikille viihtyisämpiä. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja isomasa:
Kokeilepa tulla huomauttamaan mulle kun istun rannalla ja röökaan...

Huom. Kyse ei ollu tupakoinnista mikä vitutti vaan se tumppien heittely lasten sekaan. Ei paljon sulla järki päätä pakota jos niin toimit.

Ja me kerätään kyllä kaikki mitä tuotiin mukanamme pois. Mulla on erillinen roskapussi johon roskat kasataan ja viedään pois.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No jos noin paljon vituttaa, että tänne pitää tulla vinkumaan, ni oisit keränny ne itse pois.
Idiootti, totta kai ne kerättiin pois. Ei tulis kato mieleenkään antaa alle 2 vuotiaiden syödä paskaisia tupakan tumppeja tai satuttaa itsensä pulloihin jotka olisivat pian rikkoutuneet.

Keräilee niitä johonkin pahvimukiin tms ja siihen sitten ottaa vielä vettä päälle ja käy roiskasees sen tumpin heittelijän päälle ja kysyy että "Ei oo sustakaan varmaan tollasessa kiva uida?"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No jos noin paljon vituttaa, että tänne pitää tulla vinkumaan, ni oisit keränny ne itse pois.
Idiootti, totta kai ne kerättiin pois. Ei tulis kato mieleenkään antaa alle 2 vuotiaiden syödä paskaisia tupakan tumppeja tai satuttaa itsensä pulloihin jotka olisivat pian rikkoutuneet.

Missä ongelma?

Kyllä on uskomaton vanhempi jos pitää ok:na että tumppeja heitellään lasten uimaveteen. Hyi helvetti! Ei tuota voi mitenkään puolustella! ottakoot omat tuhkakuppinsa mukaan rannalle!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Missä ongelma?

Onko susta kiva siivota jonkun vieraan jälkiä? Varsinkin jos se sotku on tahallista ja haitaksi sun lapsille? Sama kun nakkelis vaikka jotain piikkilankaa lasten leikkikentälle.. Ihan ok sun mielestä tehdä niin ja sitten lasten vanhemmat aina siivoo niitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Missä ongelma?

Ai susta ok että mä kerään toisten tupakan tumpit ja pullot jne. pois. Tuu ihmeessä sit meidän kanssa rannalle voin antaa sulle ilolla paska vaipat sulkematta kouraan. Varmaan nautit keräillä niitä oman rannalla olosi aikana!

Yhteistyössä