Rankka syytös: Sannan hallituksen ministerin epäillään olevan kyvytön tai korruptoitunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On myös kolmas vaihtoehto: Ministeri Lintilä on sekä kyvytön ja tietämätön että läpeensä korruptoitunut. Vähän luulen, että tämä kaivoslaki on taas niitä lakeja, joista saa tulevaisuudessa säännöllisen epäsäännöllisesti lukea jonkun lehtijutun kun kaikki on mennyt pieleen tai oikeuksia on rikottu. Sitten sanotaan, että ei voinut tietää eikä mitään olisi ollut tehtävissä kuitenkaan. Silloin on syytä muistaa tuo twitter-ketju. Liian usein huonoa lainsäädäntöä katsotaan läpi sormien.

On myös kolmas vaihtoehto: Ministeri Lintilä on sekä kyvytön ja tietämätön että läpeensä korruptoitunut. Vähän luulen, että tämä kaivoslaki on taas niitä lakeja, joista saa tulevaisuudessa säännöllisen epäsäännöllisesti lukea jonkun lehtijutun kun kaikki on mennyt pieleen tai oikeuksia on rikottu. Sitten sanotaan, että ei voinut tietää eikä mitään olisi ollut tehtävissä kuitenkaan. Silloin on syytä muistaa tuo twitter-ketju. Liian usein huonoa lainsäädäntöä katsotaan läpi sormien.
Eikös Lintilä ollut omistajaohjausministerinä silloin kun Fortum päätti varoituksista huolimatta ostaa Uniperin?

Kuka varoitti?
Esim Uniper itse varoitti suomalaisia siitä ettei Fortumin kannata ostaa Uniperia. Olivat ostaneet oikein lehti-ilmoituksen.

Esim Uniper itse varoitti suomalaisia siitä ettei Fortumin kannata ostaa Uniperia. Olivat ostaneet oikein lehti-ilmoituksen.

Kiitos🐝

Tämä on surullista. Lintilä on varmasti mukava mies. Silti Kepun tekopyhä Marinin haukkuminen vapaa-ajan alkoholinkäytöstä joutuu uuteen valoon. Selkärangattomat paskiaiset

”Mitään en oo ottanu paitti jaloviinaa”. Kepu. Ajojahti. En muista. Keskustelu. Kiistän. Tilin ”kaappaus”. ”Ei oo vaikuttanut”. Pari saunakaljaa. Kännissä. Ahti Karjalainen. ”Ei oo ongelmaa”.

”Mitään en oo ottanu paitti jaloviinaa”. Kepu. Ajojahti. En muista. Keskustelu. Kiistän. Tilin ”kaappaus”. ”Ei oo vaikuttanut”. Pari saunakaljaa. Kännissä. Ahti Karjalainen. ”Ei oo ongelmaa”.
Tämän viestin ja monen muun vastaavan törkyviestin kirjoittaja ei ole koskaan nähnyt tervettä päivää.
Mika Lintilä on ajojahdin uhri vaalien alla.
Näin ajattelee Matti Vanhanen, minä ja moni muukin.

Tämä on surullista. Lintilä on varmasti mukava mies. Silti Kepun tekopyhä Marinin haukkuminen vapaa-ajan alkoholinkäytöstä joutuu uuteen valoon. Selkärangattomat paskiaiset

👍

Tämän viestin ja monen muun vastaavan törkyviestin kirjoittaja ei ole koskaan nähnyt tervettä päivää.
Mika Lintilä on ajojahdin uhri vaalien alla.
Näin ajattelee Matti Vanhanen, minä ja moni muukin.
KESKUSTAN puheenjohtaja Annika Saarikko on keskustellut elinkeinoministeri Mika Lintilän (kesk) kanssa Lintilän alkoholinkäyttöön liittyvistä huhuista, kertoo Ilta-Sanomat.
Lehden mukaan Lintilän alkoholinkäyttö on puhuttanut myös hallituksessa.

Saarikko myöntää Ilta-Sanomille puhuneensa Lintilälle alkoholinkäytöstä kahteen otteeseen.

JÄLKIMMÄISELLÄ kerralla kyse oli viime vuoden joulukuun 15. päivästä.

”Tuon päivän muistan. Se oli politiikan tiukka viikko. Kävin asiasta keskustelun ministeri Lintilän kanssa. Sen jälkeen asiaan ei ole tarvinnut palata. Näitä samoja aiheeseen liittyviä epäilyksiä kerrottiin minullekin”, sanoo Saarikko Ilta-Sanomille.

Saarikon mukaan hän ei ollut varma, oliko Lintilä tuolloin päihtynyt, mutta hän katsoi tarpeelliseksi käydä hänen kanssaan keskustelun.

SAARIKKO kertoo IS:lle, että toinen alkoholia koskeva keskustelu käytiin hänen puheenjohtajakautensa alussa syksyllä 2020

Teuvo Hakkarainen on tarkoin varjeltu salaisuus? o_O

Teuvo Hakkarainen on europarlamentaarikko koska äänestäjät äänestivät hänet sinne. Mika Lintilä on ministeri koska Keskustan johto nosti hänet siihen asemaan.

Yhteistyössä