Rankka päivä takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Aamulla kun esikoinen oli lähtenyt eskariin ja mä olin hetken levännyt sohvalla aloitin pyykkiurakan; tässä kuva ennen:

Ja tässä urakan jälkeen, johon meni aikaa:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2709121.jpg

Pyykkiurakan välissä piti tehdä ruokaa ja laittaa kuopus unille. Iltapäivällä tein kakkupohjan, joka epäonnistui. :ashamed: Sitten ripustin koneellisen pyykkiä kuivumaan ja sen jälkeen aloin siivota olohuonetta. Ja se ei käynytkään ihan hetkessä, koska lapset oli kiitettävästi levittäneet lelunsa sinne ja kuopus oli levittänyt kaikki laulukirjat (n. 25 kpl ). Sitten piti imuroida sohvatkin. Äsken kun tulin esikoista nukuttamasta,pyyhin vielä pölyt.
Illalla huomasin, että mulla on liian vähän kananmunia, että saan tehtyä uudet kakkupohjat, soitin siskolle ja se toi kaksi munaa. Laitoin paketin pöydälle, niin ettei kuopus ylettyisi siihen. Kuinka ollakaan, esikoinen oli katsonut niitä munia ja jättänyt ne pöydän reunalle ja hetken päästä näen kaksi raakaa kananmunaa lattialla rikkinäisenä. Siinä vaiheessa multa pääsi itku. Mä ajattelin, että tästä ei tule mitään. Mies sitten tuli ja siivosi munat pois. Mä menin siivoomaan olohuonetta ja mies alkoi tiskata.
Nyt on olkkari siisti ja toinen kakkupohja uunissa (jospa se tällä kertaa onnistuisi ). Toisen pohjan teen kohta. Sitten onkin tämän päivän työt tehty ja huomenna on edessä vielä enemmän hommia. :whistle:

meillä sama juttu töitä riittää vaikka muille jakaa ja pyykkiä on välillä moninkertaisesti enemmän kuin tossa ekassa kuvassa.Mutta kaippa mä joku päivä voitan ton pyykkikasa hirviön joka on pesiytynyt tonne meidän pyykkikoppaan :kieh: :kieh: .Ja toi 1v3kk pitää huolen siittä että ei lopu työt.

Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
meillä sama juttu töitä riittää vaikka muille jakaa ja pyykkiä on välillä moninkertaisesti enemmän kuin tossa ekassa kuvassa.Mutta kaippa mä joku päivä voitan ton pyykkikasa hirviön joka on pesiytynyt tonne meidän pyykkikoppaan :kieh: :kieh: .Ja toi 1v3kk pitää huolen siittä että ei lopu työt.

Mä silitin ne pyykit...
:whistle:

Tiedän tunteen.
Ja ärsyttää että mun mies tässä tapauksessa toteaisi taas että kyllä mulle on noi kotityöt niin vaikeita.PRKLE.

No ei ole vaikeita mutta sitä tätä tota riittää niin ettei ehdi persettään kyllä laskea päivän mittaan.Ja lapset ihanasti järjestää jotain katastrofia tämän tästä että homma keskeytyy jatkuvasti.
Ja nämä työthän ei näy mikään missään.Joskus sanon miehelle että et kestäisi päivääkään.Hänelle ei kuulemma olisi mikään ongelma tommonen.Ja hän kuule tekee sitä ja sitä mihin minusta ei olisi ollenkaan.

Tää linja on sitten niin ärsyttävä.

Yhteistyössä