Rämemajava lukittu, munaa saa kyllä huudella!!!

sananvapaudesta:

"Sananvapaus ei pelkästään kata sellaisia tietoja ja ajatuksia, jotka otetaan myötämielisesti vastaan, joita pidetään vaarattomina tai joihin suhtaudutaan välinpitämättömästi. Sananvapaus kattaa myös sellaiset viestit, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät valtiota tai jotain sen väestön osaa. Tätä vaativat tuomioistuimen mukaan moniarvoisuus, suvaitsevaisuus ja avarakatseisuus, joita ilman ei ole kansanvaltaista yhteiskuntaa".

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sananvapaus#Sananvapaus_joukkoviestinn.C3.A4ss.C3.A4

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
entäs jos nuo ketjut siirtää sinne seksipalstalle ja seuraavan viikon ajan kyseisen aloiottajan kaikki ketjut ohjautumaan automaattisesti sinne? auttaisko kun ei voisi tällä palstalla puhua ja saisi puhumisen tarpeensa kuitenkin seksipuolella hoidettua??? Tuli vaan ajatuksena mieleen vertaus, joka ei nyt ihan oikea mutta.... itse olen lapsia sylkemisestä kieltänyt mutta varma tapa saada loppumaan on ollut se että olen käskenyt sylkeä ja sylkeä ja lopettaa vasta kun on lupa. eli seksipalstalle vaan viikoksi pelkästään kirjoittelemaan (tai ehkä ekasta varoitus jotta tietäisi sitten missä raja kulkee eikä kohta kaikki siellä ole)

Kaikkiko ? No, jopas miltä näyttäisi avaus "mitä ostit tänään pakastealtaasta" seksiosiossa ? Kun nyt sattuu olemaan niin, että kyseinen nikki (jos siis olemme samassa nikissä ) tekee muitakin avauksia, niin tuntuisi hieman omituiselta, että avaukset ohjautuisivat suoraan seksiosioon... :o Eiköhän ole paras vaan olla avaamatta jos ei kiinnosta. :headwall: Ja mitä seksiä on alapääkarvoituksen ajelussa vai saatteko te perversseissä mielikuvituksissanne jotain vipoja, ku kuvittelette rämemajavan posliinina ? :saint:

No mutta kyllähän sieltä pakastealtaasta löytyy vaikka semmosia koiranjauhelihajöötipötköjä, joita voi mielikuvitusrikas (ja puutteessa elävä ) käyttää vaikka mihin... :D

Olen tätä palstaa seurannut, en ole viitsinyt kirjautua.
On toki hyvä että on jonkunlainen kontrolli näissä kirjoituksissa. Ottamatta kantaa muniviin rämemajaviin huomioisin vain, että juuri näissä keskusteluissa kommentoi vain pieni osa keskustelijoista, ja nekin ovat pikaisesti huomioituna aina suht samat ihmiset, ne säännöllisimmin palstalla olevat vakkarit.
Täällä on paaaaljon muitakin käyttäjiä, jotka eivät jaksa edes kommentoida noita ketjuja.
Ehkäpä toisille antaa kiksejä jo se, että voi hämmentää muuta väkeä, minua ei haittaa, on ehkä vähän lapsellista touhua. Ketä kiinnostaa jonkun rämemajava tai muut vastaavat jutut? -aika vähää osaa tästä väestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
No mutta kyllähän sieltä pakastealtaasta löytyy vaikka semmosia koiranjauhelihajöötipötköjä, joita voi mielikuvitusrikas (ja puutteessa elävä) käyttää vaikka mihin... :D

No nehän on ihan hervottomia!!!! Eiiiii...............

No mutta onhan niitä majaviakin erikokoisia! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
No mutta kyllähän sieltä pakastealtaasta löytyy vaikka semmosia koiranjauhelihajöötipötköjä, joita voi mielikuvitusrikas (ja puutteessa elävä) käyttää vaikka mihin... :D

No nehän on ihan hervottomia!!!! Eiiiii...............

Niin, ja entäs kesäkurpitsat..? Joskus tulee vilkaistua, et löytyiskö sieltä sopivan kokoista+muotoista!

Yhteistyössä