Ketju on lukittu provosoivan luonteensa takia. Ylläpitoon voi ottaa yhteyttä klo:
Ei jaksa käsittää
Ei jaksa käsittää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Onneksi mulla ei ole provosoivaa luonnetta.
Vai pääsisikö sitten kahleisiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Vähän alkaa olemaan sellanen gestapo meininki palstalla. Bannataan ja lukitaan vaan jos aihe on jotain muuta kuin legoilla rakentamista. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tuossa ketjussa puhutaan kananmunista hieman öö "oudompaan" sävyyn..
se ei ole lukitsemisen arvoinen ellei villiinny enemmän.
Toisin kuin naisen värkin vertaaminen lapsen peppuun(se oli kuulemma vähän överitsit).
Ja vastaisuudessa tämmöset vihjailut yv:llä jos on jotain poistettavaa linkin kera niin pysyy palsta toimivana.
(ja huom, EN ole lukinnut sitä majava ketjua)
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tuossa ketjussa puhutaan kananmunista hieman öö "oudompaan" sävyyn..
se ei ole lukitsemisen arvoinen ellei villiinny enemmän.
Toisin kuin naisen värkin vertaaminen lapsen peppuun(se oli kuulemma vähän överitsit).
Ja vastaisuudessa tämmöset vihjailut yv:llä jos on jotain poistettavaa linkin kera niin pysyy palsta toimivana.
(ja huom, EN ole lukinnut sitä majava ketjua)
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Vähän alkaa olemaan sellanen gestapo meininki palstalla. Bannataan ja lukitaan vaan jos aihe on jotain muuta kuin legoilla rakentamista. :saint:
No jos modet poistettais niin ois meno ku villissä lännessä niin kyllä sitä oltais taas niitä vinkumassa takaisin.
Katsos säännöt on säännöt ja ne on tullu tuolta korkeemmalta niin niitä on toteltava.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:No jos modet poistettais niin ois meno ku villissä lännessä niin kyllä sitä oltais taas niitä vinkumassa takaisin.
Katsos säännöt on säännöt ja ne on tullu tuolta korkeemmalta niin niitä on toteltava.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Onneksi mulla ei ole provosoivaa luonnetta.
Vai pääsisikö sitten kahleisiin?![]()
Joo, ja poliisi pamputtais![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jghj:kyllä te jaksatte valittaa.ensin kauhee meteli kun jotain ketjua ei lukita. sitten kun se lukitaan niin siitä kauhea meteli.
modeilla varmaan on se kuuluisa oikeakin elämä, kai ne munaketjutkin menee lukkoon kunhan joku ehtii laittaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:No jos modet poistettais niin ois meno ku villissä lännessä niin kyllä sitä oltais taas niitä vinkumassa takaisin.
No en ole modeja poistamassa todellakaan, tarvetta heille toki on, vähän vaan ihmetyttää välillä kun toiset ketjut tuntuu menevän lukituksi vähän hatarahkoin perustein ja jotkut ketjut porskuttaa vaan vaikka sisältäis minkälaista kakkaa vaan. Ja tämä on vain ja ainoastaan minun mielipiteeni jos se jotain luokkaa niin syvimmät pahoitteluni ja vilpitön anteeksipyyntö!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:No jos modet poistettais niin ois meno ku villissä lännessä niin kyllä sitä oltais taas niitä vinkumassa takaisin.
No en ole modeja poistamassa todellakaan, tarvetta heille toki on, vähän vaan ihmetyttää välillä kun toiset ketjut tuntuu menevän lukituksi vähän hatarahkoin perustein ja jotkut ketjut porskuttaa vaan vaikka sisältäis minkälaista kakkaa vaan. Ja tämä on vain ja ainoastaan minun mielipiteeni jos se jotain luokkaa niin syvimmät pahoitteluni ja vilpitön anteeksipyyntö!
![]()
Palstalaiset ovat itse tänne toivoneet valvontaa ja nyt se vihdoin on. En tiedä kauan olet palstaillut, mutta jo Wanhalla oli toivetta siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Palstalaiset ovat itse tänne toivoneet valvontaa ja nyt se vihdoin on. En tiedä kauan olet palstaillut, mutta jo Wanhalla oli toivetta siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:entäs jos nuo ketjut siirtää sinne seksipalstalle ja seuraavan viikon ajan kyseisen aloiottajan kaikki ketjut ohjautumaan automaattisesti sinne? auttaisko kun ei voisi tällä palstalla puhua ja saisi puhumisen tarpeensa kuitenkin seksipuolella hoidettua??? Tuli vaan ajatuksena mieleen vertaus, joka ei nyt ihan oikea mutta.... itse olen lapsia sylkemisestä kieltänyt mutta varma tapa saada loppumaan on ollut se että olen käskenyt sylkeä ja sylkeä ja lopettaa vasta kun on lupa. eli seksipalstalle vaan viikoksi pelkästään kirjoittelemaan (tai ehkä ekasta varoitus jotta tietäisi sitten missä raja kulkee eikä kohta kaikki siellä ole)
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:kävin lukasee tuon ketjun...mitähän provosoivaa siinä ny oli..|O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:kävin lukasee tuon ketjun...mitähän provosoivaa siinä ny oli..|O |O |O
Samoin, mua vaan nauratti, mutta en keksinyt siitä provosoivaa kohtaa.