Rakkuloita kurkussa. Mitä on?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla on kurkussa ja kitalaessa finnin näköisiä näppylöitä. Niissä on valkoinen pää ja kirkkaan punaisia ympäriltä. Lääkärissä kävin ja ei ole angiinaa. Voiko johtua ihan normi flunssasta vai mistä? Kurkku on tajuttoman kipeä.

Muilla ollut vastaavaa?
 
i7d
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kurkussa ja kitalaessa finnin näköisiä näppylöitä. Niissä on valkoinen pää ja kirkkaan punaisia ympäriltä. Lääkärissä kävin ja ei ole angiinaa. Voiko johtua ihan normi flunssasta vai mistä? Kurkku on tajuttoman kipeä.

Muilla ollut vastaavaa?
joo samantyyppisiä, nytkin kurkku pipi.. en käynyt lääkärissä, olis maksanut turhaa.. pitää vaan kattoa ettei tuu mitää jälkitautia ettei kuole..
ohi kai menee.. en ainekaan tukehtunut vaikken niellä pystynytkään.
on kyllä vittumainen tauti :S..
 
:>
Alkuperäinen kirjoittaja i7d:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kurkussa ja kitalaessa finnin näköisiä näppylöitä. Niissä on valkoinen pää ja kirkkaan punaisia ympäriltä. Lääkärissä kävin ja ei ole angiinaa. Voiko johtua ihan normi flunssasta vai mistä? Kurkku on tajuttoman kipeä.

Muilla ollut vastaavaa?
joo samantyyppisiä, nytkin kurkku pipi.. en käynyt lääkärissä, olis maksanut turhaa.. pitää vaan kattoa ettei tuu mitää jälkitautia ettei kuole..
ohi kai menee.. en ainekaan tukehtunut vaikken niellä pystynytkään.
on kyllä vittumainen tauti :S..
joku virusperäinen nielutulehdus.. varmaan liikkeellä tätä :S varokaa ihmiset.. on muuten raastavan kipeä kurkku :<
 
vieras
Mulla oli vastaavia. Kesti rakkulat pari viikkoa ennen kun hävis. Oli virusperäinen nielutulehdus ja kurkunpääntulehdus. Ei siihen muu auttanu kun lämmin juominen, höyryhengitys, bafucin ja strepsils. Ne siis hiukan vaan helpotti oloa.
 
:>
nyt on kurkkukipu poissa ja tilalle huomasin saaneeni silmätulehduksen silmät ovat kipeät ja punaiset ja rähmii ..päänsärky on toinen ..eikä särkylääke auta.. kkiva
toivottavasti menee ohi,, ettei tarvitse mennä lääkäriin.. onks muilla samoja?
 

Yhteistyössä