rakentaako teidän 7 v pojat isoja legojuttuja ohjeista?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä poika rakentanut sairaalat ym. itse ja neuvolassa ihmettelivät että osaa rakentaa niin monimutkaisia ja ohjeita seuraten. Ei nyt mun mielestä siinä mitään epätavallista ole, tykkää muutenkin rakennella pikkulegoja.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Juu rakentaa ja minäkin olen...kyllä tuon ikäinen jo osaa jos sen annetaan tehdä.
niin munki mielestä, ihmettelin vain kovasti tuota neuvolan tätin lausuntoa. pojalla toki kavereita joita ei rakentaminen kiinnosta yhtään et ajattelin josko perustais lausuntonsa siihen ku käyvät samassa neuvolassa, tiä häntä.

Meillä 6v. ei osaa ihan itsenäisesti noita suurempia juttuja, jonkin verran apuja tarvii.
Mutta pojan paras kaveri, myös 6v., on jo ainakin vuoden osannut tehdä tosi vaikeita juttuja itse.
Yhdessä kun rakentavat ninn hyvin menee :)

vieras
neuvolantätit.. nii meillä ihasteli kun 4v ajo ilman apupyöriä pyörällä.. ja 2v oli ilman vaippaa... kaikkea ne muka ihmettelee.. kai se on vanhempien pönkittämistä vaan että "kuin taitava teidän lapsi onkaan" tyyliin

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Juu rakentaa ja minäkin olen...kyllä tuon ikäinen jo osaa jos sen annetaan tehdä.
niin munki mielestä, ihmettelin vain kovasti tuota neuvolan tätin lausuntoa. pojalla toki kavereita joita ei rakentaminen kiinnosta yhtään et ajattelin josko perustais lausuntonsa siihen ku käyvät samassa neuvolassa, tiä häntä.
Sitten onkin jo jotain jos 3vuotiaana tekee 20 palan palapelin kuvapuoli pöytäänpäin eli nurinpäin....vai miten se kuuluu sanoa.

Yhteistyössä