Rakenne ultran sukupuoli arviot, kuinka luotettavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karneoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karneoli

Jäsen
03.09.2012
209
0
16
pks
Elikkäs tänään sitten käyty tommosessa rakenne ultrassa. Minut ultrasi lääkäri ja hän sanoi nähneensä lapsella kivekset ja pippelin eli siis poika olisi tulossa.

On kokemusta kuinka luotettavia nää lääkärien antamat rakenneultra sukupuoli arviot on?

Minulla sama lääkäri sanonut kahdessa eri raskaudessa ultrassa ilman jossitteluja tyttö - tyttöjä olen saanut. Oli todella tarkka ja hyvä ultraaja muutenkin.

Meillä on kaikki neljä pitäneet paikkansa, mutta onhan siinä aina se jännitysmomentti ollut toki. Ollaan kyllä itsekkin nähty pojista sukukalleudet, vanhempi oikein esitteli niitä.:D

No itsellä se tilanne, että lapsi vänkyili kohdussa mitä ihmeellisimmissä asennoissa. Lääkärillä kesti tunti saada kaikki kuvattua. Joten mietin vain, että voikohan tuohon nyt luottaa. Lapsi oli lähinnä kasvot mun selkärankaan päin. Ja sitten lääkäri pani mutkin kierimään ultraus pöydällä kyljeltä kyljelle. Että olipas harvinaisen hankalaa.

Esikoinen oli ultran mukaan tyttö ja tyttö olikin! Toista odottaessa haluttiin myös tietää sukupuoli ja sanottiin pojan olevan tulossa... Mutta meille tulikin toinen tyttö josta oltiin iloisesti yllättyneitä!

Meillä ekan lapsen kohdalla rakenneultrassa ei pystytty sanomaan varmasti koska lapsi piilotteli genitaalialueitaan, tyttö tuli. Toisessa raskaudessa sekä rakenneultra että loppuraskaudessa tehty ultra näyttivät tyttöä ja tyttö tuli.

Eikös se ole niin, että tyttöarvio on vähemmän varma kuin poika? Jostain olen näin kuullut. Kaveripiirissäni ainoa kaksi väärää arviota ovat olleet juuri niin päin, että tyttöä on veikattu ja poika tullut.

Mullakin sellainen mielikuva, että tyttöarviot menee useammin pieleen.

Kyllähän se lekuri siinä osoitteli et tossa olis niinku kivekset ja tossa niinku pippeli.

Ja kun mä olin varsin hämmästyneen näkönen ja epäuskoinen, sanoi lääkäri vielä, että näillä puheilla poika ellei pippeli sitten irtoa.

Tää raskaus on ollut mitä vaikein, kivuliain ja hämmentävin. Tuntuu ettei omaan kroppaansa voi yhtään luottaa. Mutta jooh tällä mennään.

En kuitenkaan uskalla ostella poikavehkeitä sen enempää kuin tyttövehkeitä.

Mies oli kyllä innoissaan, kun on huusholli täynnä naisia ja tyttöjä. Tokaisi että hyvä saada rintamalle yksi aseveli;) Miähet:))

Meillä veikattiin tyttöä, mutta poika tuli ja oltiin tosi iloisesti yllättyneitä, kun jotenkin haluttiin esikoiseksi poika.
Kahdella muulla kertaa ultrassa veikattiin oikein.

Yhteistyössä