rakastuitko heti mieheesi?

  • Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti
Noh.. Ollaan tunnettu toisemme ala-asteen ekaluokalta lähtien joten en rakastunut silloin.
Mutta kun 19-vuotiaina pussattiin ekan kerran niin kyl mä sillon olin ihan myyty :heart:

*muoks* ja siitä lähtien (19v) me kimpassa ollaan oltukin
 
Hörö
En. Olin vannonut huonojen suhteiden jälkeen, etten enää huoli miehiä kuin seksi- tai kaveriseurana. No, mies alkoi piirittämään minua parin kiihkeän illan jälkeen, tuli aina vaan uudestaan ja uudestaan sinnikkäästi mun oven taakse :) Sanoin vielä kavereille, että tää on puhtaasti fyysinen suhde...no jossain välissä vaan tajusin, että rakastan tätä miestä, nyt ollaan oltu onnellisesti 12 vuotta yhdessä! Mun sydämessä oli siis jotain vikaa; jos rakastuin tulisesti, rakastuin poikkeuksetta joihinkin narkkareihin, masentuneisiin, juoppoihin tai hulluihin. Mutta kun en rakastunut, vaan opin rakastamaan, se oli parasta mitä saattoi tapahtua!
 
sillon kku näin mieheni eka kerran,sanoin ystävälle samana iltana että tuossa on mun tuleva mies,olin aivan "myyty" :D :heart: rakastuin kyllä täysillä heti ja muistan ku sydän pomppi tuhatta ja sataa...
 
IhanaValo
Hmm..enpä oikeestaan,huomasin kyllä että miehessä oli jotakin mikä vetos minuun mut ajattelin sen seurustelevan ja samaan aikaa minuu yritettiin "naittaa" miehen kaverille..siinä kuitenkaan onnistumatta.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Kyllä vaan. Näin sen parkkipaikalla, ja tiesin heti, että tuossa se mun elämäni mies nyt sitten on! Mies muutti 2 vkon päästä mun luo, ja kohta ollaan oltu 12v yksissä. Ihana mies edelleen :heart:
oho :eek:
hyvä tsägä :)
 
kampura
Mä olen painiskellut ton rakkaus kysymyksen kanssa. Mitä se sitten onkaan. Meillä on miehen kanssa hyvät välit, tykätään samoista asioista, seksi sujuu ja mitään pettämisjuoksuja ei kummallaakaan ole. Mutta tottuuko sitä vaan toiseen vai onko se sitten sitä rakkautta. En tiiä! Mä olen kuitenki sitä mieltä että koskaan ei voi sanoa koskaan. Saattaisin olla ihan yhtä onnellinen jonkun muun kanssa.
 

Yhteistyössä