Rakastitko lastasi heti testin näytettyä plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja online
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Mä kai olen ihan outo kun mulla se tunne tuli ihan ensi hetkestä ja esikoisella vahvemmin kun sitä niin uutena asiana toivoi ja kun näytti toden testi niin se oli mulla menoa.kakkosesta sitä jo osaisi ajatella ja tiesi jo että juu on siellä joku ja sitä jo oli asennoitunut siihen että ihanaa tulee toinen.

No ihan oli kuin mun tekstiä tämä.Juuri näin mullakin meni.Ihan käsittämätön rakkauden tunne tuli jo ihan alkumetreiltä saakka! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja online:
Kun olen miettinyt oonko jotenkin outo, minulle ei synny raskausaikana hirveää kiintymys suhdetta vauvaan vaan vasta kun vauva syntyy. Viisi lasta on ja aina on ollut ihana nähdä lapsi ekan kerran, mut se äidillinen kaikenvoittava rakkaus tulee vasta muutaman tunnin päästä syntymästä, vauvaa katsoessa, ei koskaan vielä raskaus aikana. Raskausaikana kyllä on jännää miettiä millainen vekara sieltä tulee, muttei sen kummempaa, esim. "masuasukin" kutsumanimet sun muut jutut raskausaikana tuntuu musta jotenkin oudoilta. Olenko ainoa outo tälläinen.

Et ole ainoa! Mulla oli juuri noin. En osannut leperrellä mahalle tai lauleskella, mutta kun vauva syntyi, niin rakkaus oli suurtakin suurempi. Vei ihan jalat alta, niin ihana lapseni oli.

No pessimistinä olin aika lailla varma, että kesken se menee kuitenkin enkä hirveesti uhrannut ajatusta rakastamiselle siinä vaiheessa. Ja välittömästi synnytyksen jälkeen oli ihan sellainen tosi tyhjä olo, ei tuntunut miltään ja hävetti, ettei tuntunut miltään. Mut niin vaan se rakkaus kasvoi pikkuhiljaa ja nyt vauvan ollessa neljän kuukauden vanha, en voisi kuvitellakaan elämääni ilman pikkumiestä.

Yhteistyössä