Rakastan miestäni, mutta kun ei vain ole hyvä olla yhdessä.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
suhteemme eteni hurjaa vauhtia ja rakkaus roihui. Mutta nyt on jokin muuttunut ja syy lienee minussa. Suhteesta puuttuu kokonaan rentous, tappelemme koko ajan. Ja syy on minun heikossa itsetunnossani, en koe olevani tarpeeksi hyvä olemaan hänen kanssaan. Olen mustasukkainen, enkä usko että hän oikeasti minua tällaisena voisi edes rakastaa, vaikka niin väittääkin.

Hän on kaikinpuolin täydellinen, liian täydellinen. Kaikki vika on siis vain ja ainostaan minussa. En osaa nauttia elämästä hänen kanssaan, koska pelkään ettei tämä kuitenkaan ikuisesti kestä. Käyn psykologin luona ja tiedän että nämä pelot johtuvat menneisyydestäni, huonoista kokemuksista parisuhteissa. Olen tullut petetyksi ja jätetyksi.. Haluan muuttua, haluan saada suhteemme jälleen toimimaan. Ennen kaikkea haluan oppia nauttimaan suhteestamme ja miehestä, mutta minun toipumiseni on ihan älyttömän hidasta. Nykyään välillämme on muuri ja kumpikin koko ajan varpaillaan..ei tämä voi näin jatkua! Voiko tästä päästä yli? :( pelkään menettäväni hänet, mutta kuitenkin samanaikaisesti itse olen häntä ajamassa pois. Pelkään itseäni!

Alkuperäinen kirjoittaja herää epäilys;27035944:
Usein kyse on myös siitä, että toinen ruokkii toisen mustasukkaisuutta. Mitkä asiat sinut saavat mustasukkaiseksi?

Luottamuksen puute... olen tosiaan edellisissä suhteissa joutunut pettymään, pahasti. en sen vuoksi osaa oikein luottaa ja sen vuoksi olen mustasukkainen ja epäluuloinen, vaikka ei periaatteessa olisi syytä. Mies elänyt ennen minua pitkässä suhteessa, naisen kanssa jota ei kuulema edes rakastanut, eikä häntä kiinnostanut. jotenkin vaan ajattelen että rakastaako minuakaan sitten edes..

Yhteistyössä