Rakastaako sua joku?

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Mua ehdoitta rakastaa 5 ihmistä eli mun lapset ja sisko.

Lisäksi 4 ihmistä ehkä tavallaan rakastaa mutta se rakkaus on kylläkin ehdollista eli vaatii tietynlaista käyttäytymistä heitä kohtaan.
 
elämään pettynyt
Eipä taida kuin äiti vain :(. En tiedä onko kukaan oikeasti rakastanutkaan. Mua on kosittu vaan kerran ja kolme tyyppiä sanonut rakastavansa, ja kaikki nää kerrat on ollut kiihkeemmän seksin jälkeen, eli todesta en ole ottanut. Heti kun seksi on laimentunut tai vähän vähentynyt, on rakkauskin laimentunut. Tyhjä olo :(.

Niin, ja seksiä harrastan vain seurustellessa, yhden yön juttuja en ole koskaan harrastanut.
 
Vaikka osaan olla huonoimmillani todella hankala ja kettumaisen veikeä tapaus, niin siitäkin huolimatta mua rakastaa ehdoitta ja aivan varmasti sangen montakin ihanaa ihmistä :). Ja se tunne on niin molemmin puolista, että siihen lähes pakahtuu.

Hyvin kantavia ihmisiä kyllä ovat :heart:
 
Minä itse. Ja kerran vuosia sitten eräs saksalainen nainen sanoi minulle "I love You". Muista ei ole havaintoa. Tosin yksi nykyinen ystävättäreni sanoi minulle viime vuonna, että olen tosi tärkeä hänelle ja se tuntui melkein yhtä mukavalta.
 
"hmh"
Mua rakastaa mun mies ja lapset ainakin. Ja äiti ja isä. Ja mun kolme parasta ystävää ainakin rakastaa mua. Ja veli rakastaa mua. Sen lisäksi ainakin luulisin että miehen lapset myös rakastaa mua, ja niiden lapsista ainakin kaksi. Eksäkin ehkä rakastaa mua omalla tavallaan, niin kuin minäkin sitä, kauan oltiin yhdessä ja ihanat lapset saatiin, ystäviä ollaan.

Ainakin neljätoista ihmistä. Tietysti jokainen suhde on oman laisensa.

Töissä ollaan tietty töissä, mutta luulen että pari pitkäaikaista työtoveriani myös kokisivat suuren tyhjyyden jos mua ei siellä olis. Että ehkä jonkinlaista rakastamista sekin.
 

Yhteistyössä