rakastaako mieheni minua vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heartbeat"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heartbeat"

Vieras
Mieheni haluaa, että käyn vieraissa. Se on hänen fantaisansa, että olen ollut jonkun toisen kanssa.
Olen toteuttanut tämän fantasian muutamaan kertaan. En ole nauttinut yhtään seksistä vieraan kanssa, olen koko ajan vaan ajatellut että tämän jälkeen mieheni haluaa minua enemmän, ja että pääsen sit mieheni syliin.

Rakstan miestäni, mutta rakastaako hän oikeasti minua?

Hän ei pakota, mutta osaa puhua niin, etten näe vaihtoehtoa. Jos kieltäydyn pelkään että hän heittäytyy kylmäksi ja en enää kelpaa hänelle.
Tiedän että tämä on aivan sairasta. Haluan miestäni hirveästi, mutta en tiedä haluaako hän minua oikeasti?

Itsetuntoni on aivan maissa ja olo on kuin huoralla. Nykyään ajattelenkin että no ihan sama kuka minua panee, ei väliä. Olen henkisesti aivan loppu.

Kertaakaan en ole kyennyt olemaan vieraan kanssa selvänä, mikä kertoo siitä että en ole sinuit asian kanssa.
Uskomatonta tässä on se, että mieheni ns. painostaa minua tekemään tätä mutta sitten sanoo että valinta on minun ja minun ei ole pakko toteuttaa/tehdä sitä. Mutta rivien välistä pystyn lukemaan että hän ei ole tyytyväinen jos en kuitenkaan tee niin. Minulla on joku sairaalloinen tarve saada hänen hyväksyntänsä ja hyväksyminen. Haluan niin epätoivoisesti että hän rakastaisi minua.

Näiden kertojen jälkeen mieheni haluaa minua usean päivän ajan. Saan seksin lisäksi läheisyyttä ja huolehtivaisuutta. Olen haluttu koska joku toinenkin halusi minua. Sitten tulee kymä kausi ja hän ihan yhtäkkiä haluaakin etäsyyttä ja omaa tilaa :( ja minä olen aivan hämilläni ja paniikissa.. ja sitten taas suostun seksiin vieraan kanssa jotta hän haluaisi minua.
Haluan miehen jolta voisin saada hellyyttä, rakkautta, läheisyyttä myös omasta toiveestani. Nyt koen, että minut otetaan esille kun tarvitaan ja sitten kun halutaan tilaa niin heitetään roskiin kuin rikkimennyt lelu.
Olen hyvännäköinen, hoikka nainen jolla treenattu kroppa, joten ei ole ongelma löytää ns. "panoa",lisäksi olen selkeästi miestäni nuorempi. Silti mietin kokoajan että miksi en kelpaa sille jota haluan ja tarvitsen.
Olen eronnut kerran tämän miehen takia, joten en oikein henkisestikkään kestäsi taas uutta eroa. Silloin kun menimme yhteen en tiennyt tästä hänen mielenkiinnosta. Hän oli niin herttainen, lämmin ja ihana ihminen. Nyt tuntuu että hän on muuttunut täysin yhdessä vuodessa. Kaikki riidat ovat vain minun aikaansaannoksia ja jos hän on tehnyt jotain väärin niin asia kääntyy siihen että mitä minä olen tehnyt milloinkin väärin ja siksi minulla ei ole oikeutta sanoa.
Mulla on niin paha olo....tuntuu että maailma hajoaa ympäriltäni. Ainoa asia miksi jaksan on lapseni <3

En tarvitse kaipaa mitään huorittelu viestejä yms.. tämä on muutenkin liian raskas taakka kantaa

Oletko puhunut miehellesi näistä tuntemuksistasi? Kuinka paljon vanhempi miehesi on?
Minusta hänen käytöksensä on verrattavissa hyväksikäyttöön, henkiseen väkivaltaan. Hänellä on mitä todennäköisimmin turhautuneita seksuaalisia tunteita, ja teidän ikäeronne on suuri, hän voi saada todella kiksejä tuosta kierosta järjestelystä esim.alisteisesti. Onko miehesi ollut pitkään yksin ennen suhdettanne?
Miksi sinä kaipaat miehen hyväksyntää noin voimakkaasti? Oletko ollut alistavissa, väkivaltaisissa suhteissa aiemmin?

se lapsi on sillä aikaa, kun ne vieraat käy sua naimassa? tuli vaan mieleen yhtäkkiä... mut jos sä löytäsit oikean miehen niin pääsisit eroon tuosta sairaasta riippuvaisuus suhteesta. ei se sua rakasta, se nauttii siitä et saa kohdella sua kuin jotain...orjaa..tms

Mun mielestä jos toista rakastaa oikeasti, ei sitä halua eikä pysty jakamaan kenenkään toisen kanssa.
Musta tuollainen kuvio on tosi väärin sua kohtaan.
Älä suostu enää, ja selitä asia miehellesi. Jos hän siitä suuttuu/läheisyys loppuu tms, ala rakentaa omaa elämääsi, itseäsi arvostaen.
Jos sit joskus joko miehesi tajuaa arvostaa sua oikeasti, tai sit saat voimaa lähteä sairaasta suhteesta.

Jos olisin sinä, minun pitäisi lähteä tästä suhteesta ennen kuin mielenterveyteni luhistuisi. En kykenisi elämään näin enkä menemään kenenkään seksifantasioissa näin pitkälle.

ei kyllä minusta ole rakkautta. Miksi sinä haet niin kipeästi mieheltäsi huomiota ja hyväksyntää, että alistut tuollaiseen? Kuulostaa joltain riippuvuudelta eikä tasavertaiselta ihmissuhteelta. Ja olen myös aiemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä, että voi olla että miehelläsikin on suhde. Sinun suhteesi tekee siitä jotenkin hyväksytympää. Sun kannattais käydä keskustelemassa jonkun kanssa ja oppia ne keinot, miten voisit arvostaa itseäsi niin ettet suostuisi tuollaiseen. Voimia!

Olen tehnyt miehelleni selväksi, etten hyväksy pettämistä. Hän on sanonut ettei tarvitse pettää koska minä toteutan seksifantasiat.
Lapsi on aina isänsä luona kun olen vieraan kanssa. Tätä vieraan kanssa olemista ei tapahdu viikottain ei edes kuukausittain, ehkä joka kolmas kuukausi.
Rakastuin tulisesti mieheen, joka oli hellä ja lupasi huolehtia minusta. Hän antoi minulle lahjoja, puhui kauniita yms.. ja toki vielä välillä tekee niin. Välillä hän on normaali rakastava aviomies ja sitten yhtäkkiä hän haluaakin toteuttaa fantasioita. Kaikki alkaa siitä että hän laittaa tuhmia viestejä minulle ja sitten minun pitääkin etsiä palstoilta mies joka tulee panemaan. Miksi en voi kelvata tällaisena?
Olen hirveän riippuvainen hänen hyväksynnästään. Haluan, että hän rakastaisi minua, pitäisi minua hyvänä ja huolehtisi minusta. En halua vieraita, haluan vain hänet sellaisena kun hän välillä on.
Tämä on henkisesti raskasta..koskaan en tiedä milloin minua painostetaan. Joskus olen yrittänyt kieltäytyä sanomalla ettei nyt tms. mies on sanonut okei ei sit ja kääntänyt selän. Eli muuttunut täysin kymäksi ja puhumattomaksi. Tilanne muuttuu vasta sitten kun lähden mukaan hänen leikkeihinsä.
Minua pelottaa yksin jääminen ja siksi olen ehkä takertunut häneen hysteerisesti :(

[QUOTE="heartbeat";25481426]Olen tehnyt miehelleni selväksi, etten hyväksy pettämistä. Hän on sanonut ettei tarvitse pettää koska minä toteutan seksifantasiat.
Lapsi on aina isänsä luona kun olen vieraan kanssa. Tätä vieraan kanssa olemista ei tapahdu viikottain ei edes kuukausittain, ehkä joka kolmas kuukausi.
Rakastuin tulisesti mieheen, joka oli hellä ja lupasi huolehtia minusta. Hän antoi minulle lahjoja, puhui kauniita yms.. ja toki vielä välillä tekee niin. Välillä hän on normaali rakastava aviomies ja sitten yhtäkkiä hän haluaakin toteuttaa fantasioita. Kaikki alkaa siitä että hän laittaa tuhmia viestejä minulle ja sitten minun pitääkin etsiä palstoilta mies joka tulee panemaan. Miksi en voi kelvata tällaisena?
Olen hirveän riippuvainen hänen hyväksynnästään. Haluan, että hän rakastaisi minua, pitäisi minua hyvänä ja huolehtisi minusta. En halua vieraita, haluan vain hänet sellaisena kun hän välillä on.
Tämä on henkisesti raskasta..koskaan en tiedä milloin minua painostetaan. Joskus olen yrittänyt kieltäytyä sanomalla ettei nyt tms. mies on sanonut okei ei sit ja kääntänyt selän. Eli muuttunut täysin kymäksi ja puhumattomaksi. Tilanne muuttuu vasta sitten kun lähden mukaan hänen leikkeihinsä.
Minua pelottaa yksin jääminen ja siksi olen ehkä takertunut häneen hysteerisesti :([/QUOTE]

Mikä siinä yksin olemisessa olis niin kamalaa? Kannattaa miettiä miksi oikeasti on huonossa alisteisessa ihmissuhteessa kuin yksin. Oletko minkä ikäinen?

[QUOTE="heartbeat";25481426]Olen tehnyt miehelleni selväksi, etten hyväksy pettämistä. Hän on sanonut ettei tarvitse pettää koska minä toteutan seksifantasiat.
Minua pelottaa yksin jääminen ja siksi olen ehkä takertunut häneen hysteerisesti :([/QUOTE]

Onko oma elämäsi muuten kunnossa? Onko sinulla työtä ja ystäviä?
Minusta miehesi ei alunperinkään vaikuta kovin rakastavalta, on vaan pitänyt hyvää julkisivua yllä lepertelyilla ja lahjoilla. Hän näkee sinun haavoittuvaisuuden ja epävarmuuden ja hyväksikäyttää sitä tietoisesti tai alitajuisesti. Yksinjäämisessä ei ole mitään pahaa, päinvastoin. Se voi auttaa sinua eheytymään. Sinä voit huolehtia itse itsestäsi, ei siihen miestä tarvita. Silloin voit myös löytää sellaisen miehen rinnallesi, joka kunnioittaa sinua, koska nykyinen ei sitä tee.

Hyvin monilla on tuollaisia fantasioita vaikka kuinka rakastaisi kumppaniaan ja ehkä juuri siksi. Mutta niitä ei ole tarkoitettu toteutettavaksi, vaan ne on syytä pitää fantasian asteella. Se että olette tehneet virheen ja totetuttaneet ne, johtuu sinusta. Sinä olet tehnyt ne teot. Pelkissä ajatuksissa ei olisi ollut mitään pahaa. Vaikka mies olisikin päästään pyörällä fantasioitensa takia ja pyytäisi toteuttamaan niitä, hän syvällä sisällään toivoo ettei kumppani suostuisi tällaisten fantasioiden toteutksiin.

[QUOTE="jope";25481591]Hyvin monilla on tuollaisia fantasioita vaikka kuinka rakastaisi kumppaniaan ja ehkä juuri siksi. Mutta niitä ei ole tarkoitettu toteutettavaksi, vaan ne on syytä pitää fantasian asteella. Se että olette tehneet virheen ja totetuttaneet ne, johtuu sinusta. Sinä olet tehnyt ne teot. Pelkissä ajatuksissa ei olisi ollut mitään pahaa. Vaikka mies olisikin päästään pyörällä fantasioitensa takia ja pyytäisi toteuttamaan niitä, hän syvällä sisällään toivoo ettei kumppani suostuisi tällaisten fantasioiden toteutksiin.[/QUOTE]

En usko että kyse on tässä tästä. Useimmilla homma toimii juuri näin, mutta ei kaikilla.

Mun mielestä mies ei rakasta vaan käyttää hyväkseen. Fantasian tasolla miehen halusta ei olisi ongelmaa, joillekin jopa sopii sen toteuttaminen, mutta silloin molempien pitää haluta sitä. TUollaista ei vaadita rakastetulta, joka ei itse nauti tilanteesta vaan kärsii siitä. Hyväksikäyttöä on myös tuo läheisyyden puutteella manipulointi, se vain on verhoiltua, jotta mies voisi sairaassa pienessä mielessään kuvitella, että ap oikeasti tekee tuota vapaaehtoisesti.

Ensin pitäisi ratkaista tuo ap:n oma ongelma, eli riippuvuussuhde mieheen. Mieti ap, miten neuvoisit ystävääsi, jolla olisi alkoholistimies, joka olisi ryyppykausien välillä kiva, mutta ratkeaisi aina uudelleen juomaan ja olisi juovuksissa ystävääsi kohtaan väkivaltainen? Sinulla on saman tyyppinen tilanne.

Ehdotan, että irroittaudut suhteesta. Sanot, ettet jaksaisi. Jos jäät, mies rikkoo sinua pala palalta ja lähteminen sen kuin vaikeutuu. Ota lapsesi ja poistu, tuollainen mies ei missään nimessä ole hyvää seuraa lapsellesi hänen kasvuvuosinaan. Kun sinä pikku hiljaa alistut, mies ottaa lisää tilaa suhteen kaikilla osa-alueilla ja lopulta se heijastuu lapseenkin. Nykyiset kylmät kaudetkin jo vaikuttavat hänen käsitykseensä parisuhteesta, vaikket ehkä huomaa sitä.

[QUOTE="jope";25481591]Se että olette tehneet virheen ja totetuttaneet ne, johtuu sinusta. Sinä olet tehnyt ne teot. Pelkissä ajatuksissa ei olisi ollut mitään pahaa. Vaikka mies olisikin päästään pyörällä fantasioitensa takia ja pyytäisi toteuttamaan niitä, hän syvällä sisällään toivoo ettei kumppani suostuisi tällaisten fantasioiden toteutksiin.[/QUOTE]

Painu sinä siitä saunan taa syyttelemästä ap:tä. Häpeä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä;25481640:
En usko että kyse on tässä tästä. Useimmilla homma toimii juuri näin, mutta ei kaikilla.

Joka tapauksessa ei ole järkevää suostua sellaisiin seksuaalisiin tekoihin, joita ei itse halua. Vaikka ap seisoisi päällään ja panisi kaikkien maailman miesten kanssa, ei hänen miehensä rakastaisi häntä enempää, vaan vähemmän.

[QUOTE="jope";25481719]Joka tapauksessa ei ole järkevää suostua sellaisiin seksuaalisiin tekoihin, joita ei itse halua. Vaikka ap seisoisi päällään ja panisi kaikkien maailman miesten kanssa, ei hänen miehensä rakastaisi häntä enempää, vaan vähemmän.[/QUOTE]

No nyt kuulostaa paremmalta ;)

Anteeksi kun ärhentelin, mutta ottaa pattiin tuo ap: miehenturjake.

Nyt kauhistutte :( mieheni haluaa, että olen ilman kumia. Siitä se tietää, että olenko ollut... eli jos spermat ovat sisällä niin olen ollut ja jos ei niin en ole ollut!

[QUOTE="heartbeat";25482567]Nyt kauhistutte :( mieheni haluaa, että olen ilman kumia. Siitä se tietää, että olenko ollut... eli jos spermat ovat sisällä niin olen ollut ja jos ei niin en ole ollut![/QUOTE]

:headwall:

Lähde.

Yhteistyössä