rakastaako kukaan kylmää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lokakuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lokakuu

Vieras
siis ilmaa? pidän itse enemmän syksystä ja talvesta.siis oikein kunnon talvesta. sais olla jotain -25,niin olisin happy.ja lunta vois tuiskuttaa vaikka koko talven. valitettavasti täällä etelä-suomessa se on turha haaveilla. ja tuo syksy on ihana.pimeää,märkää,kylmää,loskaa ja moskaa. mitäpä sitä ihminen muuta vaatiikaan. haluaisin muutta lappiin tai johonkin tosi pohjoiseen,mutta kun ei oikein mahdollista. kaikki täällä rakastavat kesää ja pitävät minua hulluna kun oikein odotan syksyä ja talvea:)

Kuulostat ihan miulta. :D
Mitä kylmempi sen parempi ja lunta kyllä kiitos.
Syksy on ihanaa aikaa kirpsakoineen ilmoineen ja värikkäineen lehtineen...
Tosin nyt tänä syksynä toivon rempan takia ettei lumi ja pakkanen tule vähään aikaan ja sateet syksyllä saisivat olla hyvin hyvin vähäiset...

Alkuperäinen kirjoittaja lokakuu:
siis ilmaa? pidän itse enemmän syksystä ja talvesta.siis oikein kunnon talvesta. sais olla jotain -25,niin olisin happy.ja lunta vois tuiskuttaa vaikka koko talven. valitettavasti täällä etelä-suomessa se on turha haaveilla. ja tuo syksy on ihana.pimeää,märkää,kylmää,loskaa ja moskaa. mitäpä sitä ihminen muuta vaatiikaan. haluaisin muutta lappiin tai johonkin tosi pohjoiseen,mutta kun ei oikein mahdollista. kaikki täällä rakastavat kesää ja pitävät minua hulluna kun oikein odotan syksyä ja talvea:)

Kuin mun suusta!! Pohjoiseen kanssa haaveilen, aina!

Pidän kesästä ja kunnon talvesta, mutta kevättä ja syksyä inhoan. Sopiva pakkanen olisi noin -10 astetta ja paljon lunta. Kunnon syysmyrskyt vielä menevät, mutta Etelä-Suomessa tyypillinen syyskuusta tammikuuhun kestävä pimeä ja viileä vuodenaika ei nappaa yhtään!

Yhteistyössä