raju seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies44
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä raju seksi alkaa sillä että ei ollenkaan esileikkiä vaan suoraan kulli sisään ja pano alkaa. Niin rajua työntöä kun minä naisena kestän. Sänky natisee ja paikat soi. Session jälkeen otetaan rauhallisesti,suudellaan,hyväillään,ollaan lähellä toista yms.

Mun raju seksi sisältää myös esileikkiä, jossa mun mies kuumentaa mut ja itsensä:) siihen pisteeseen, että mun on pakko saada kulli sisääni ehdottomasti takaapäin, ja samalla mieheni työntää sormensa b-rappuuni.

Alkaa panettamaan.....

Se on sellaista, että puoliso vie ""väkisin""! Ensin vaatteet ja sitten namit. Puolittain pakottaa, tekee mitä haluaa ja kaiken rajusti. Kun homma on ohi, hellitellään ja pussaillaan.

Mies vie ja minä uhittelen takaisin. Provosoin miestä käyttämään voimaa saadakseen minut aloilleen. Raakaa panoa ilman hempeilyä. Sitomista ja alistamista. Rivojen puhumista.

Hyvä kysymys!

Aluksi hellitellään ja suudellaan ja siitä sitten asteittain siirrytään nuolemiseen, jossa se rajuus sitten alkaa...

Nainen voihkii ja uikuttaa ja on aika laittaa sormia sisään ensin kaksi, sitten kolmas ja orgasmin lähesyessä neljäs ja aivan juuri ennen orkkua toisella kädellä vielä sormi tai pari hieromaan G-pistettä. Pillu todella täynnä ja sellaista kunnon sormettamista.

Naisen orgasmin jälkeen nainen tulee päälle ja naisen rinnat otetaan reippaasti käteen ja puristellaan kunnolla ja samalla naidaan (tökitään, pumpataan, painetaan) niin paljon kuin sielu sietää (ja kalu kestää ilman laukeamista).
Tässä nainen on mielestäni kaikkein naisellisimmillaan, rinnat yläpuolella heiluen, nauttien siitä että hänet otetaan oikein kuonnolla.

Samalla voi mieltymyksien mukaan puhua vähän sukupuolisanastolla höystettyä ja vaikka kutsua naistaan pikkuhuoraksi

näin meillä...

Yhteistyössä