P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
jos teksti olisi kohdistunut tavalliseen kansalaiseen niin kunnianloukkauksen tuntomerkit ehkä täyttyisivät
mutta nythän on niin että valtionyhtiöiden pitää sietää pikkusen enemmän kuin yksityisessä omistuksessa olevien ja samalla logiikalla poliitikkojenkin pitää sietää pikkusen enempi
Alkuperäinen kirjoittaja lepistö;29081227:Missä kohtaa tossa oli ees viite kunnianloukkaukseen? Ihmettelen vaan.
"harrasti ja kannatti harmaata, eli pimeää taloutta... on toimillaan edistänyt rikollisuutta, sabotaasia ja terrorismia"
mun käsityksen mukaan tämmöset puheet luetaan Suomen lain mukaan kunnianloukkaukseksi
ei kunnianloukkauksessa taida olla merkitystä sillä että onko väite totta vai ei
Alkuperäinen kirjoittaja voiettä;29081630:Et voi olla tosissasi. Jos väite on väärä kai sillä on merkitystä!
"harrasti ja kannatti harmaata, eli pimeää taloutta... on toimillaan edistänyt rikollisuutta, sabotaasia ja terrorismia"
mun käsityksen mukaan tämmöset puheet luetaan Suomen lain mukaan kunnianloukkaukseksi
kai sillä jotain merkitystä on mutta toisen ei kestä väittää syyllistyneen rikokseen ennenkuin siitä on lainvoimainen tuomio
Persut, nuo rotuopin kannattajat![]()