Raivostuttavaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Menin pyykkikoneelle, tarkoituksenani nostella äkkiä koneesta vaatteet kuivamaan, ja viedä sitten kuopus päikkäreille. No eiköhän koneeseen ollut eksynyt joku paperi ja kaikki tummat vaatteet vaaleiden pilkkujen peitossa. Eipä käyttänyt ihan hetkessä niiden puhdistaminen. Ja kun sain puhdistettua, niin sitten vielä uudelleen huuteluun koneeseen, että varmaan puhdistuu. Joskus jos on vähän paperia vaatteissa, niin laitan kuivaan ja sitten putsaan, kun kuivuvat, mutta nyt olivat täysin nöyhdässä vaatteet. Ja kyllä tuo raivostuttaa. Ja joka kerta kun noin käy, niin päättää, että tästälähtien olen tarkka ja en enää päästä vahingossakaan paperia koneeseen...

toi on raivostuttavaa! mulle sattunu ehkä kerran, siitä opin että tarkistan todella tarkkaan kaikki taskut aina...

toinen ärsyttävä asia pyykkihuoltoon liittyen on se, että sukkahousuissa kääntyy aina se toinen lahje silleen väärinpäin, niin että ne on ihan pitkänä pötkönä :kieh: se on niin veemäistä alkaa märkinä niitä käänteleen ja meilläki on noin miljoonat sukkikset ja siinä hommassa sitten vierähtää tovi jos toinenkin kun "pikaseen" käy pyykit laittaan kuivuun :kieh:

Yhteistyössä