Raivostuttavaa! Raskausmarinaa...

Kun ei pysty syömään kuin inasen kerrallaan. Hyvästi, leppoisat mässäilyhetket! |O |O |O |O Mä haluan istua ja mussuttaa suklaata ja sipsejä ja...kaikkea! Pizzaa! Heseruokaa! Kebabsua!

Ja mä pystyn syömään kerrallaan yhden pullan. PERKELE!

:'( |O

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
vissii loppusuoralla raskaudessa?
itellä ainaki oli et söi 10 haarukallista ruokaa ja oli täynnä, puoltuntii ja taas oli nälkä |O
rv22!!! Ja tätä on ollu jo hetken. En mä tajua... :| Mutta siis just tota, syödä voi ihan minipieniä annoksia/kerta ja sit on kohta taas nälkä. En tiedä johtuisko siitä, että mä oon oksentanu kuukausitolkulla alussa, mahalaukku on varmaan surkastunut minimiin. Ja nyt sitä painaa jo vattakin vähän, niin ei se enää ees mahu venymään.. En tiiä. Tympäsee. Mä haluan mussuttaa :snotty:

40+4
jeps.. minäkin haluan kunnon evästä.. 9kuukautta elänyt mandariineilla ja viilillä joskus vadelmakeittoa ja kasvisoppaa. liha ei ole maistunut ja makkaraa en ole edes nähnyt. siis oikeesti haluaa pizzan tai jonku hampparin niin tai edes suklaata.

Alkuperäinen kirjoittaja 40+4:
jeps.. minäkin haluan kunnon evästä.. 9kuukautta elänyt mandariineilla ja viilillä joskus vadelmakeittoa ja kasvisoppaa. liha ei ole maistunut ja makkaraa en ole edes nähnyt. siis oikeesti haluaa pizzan tai jonku hampparin niin tai edes suklaata.
Kauheeta. Voin ihan täysin samaistua :S Mä tilaan synnärille kyl sit pizzan itelleni. Tai vaikka parikin.

:LOL: Onko seurustelu yhteiskunnan VEDÄTTÄMISTÄ? :D Se vissiin ois, jos se majailis täällä jotenkin vakituisesti. Eikä se mua elätä myöskään, bensoja makseli joskus, kun ajelin sinnepäin. Nyt se ajelee itse tänne, joten. Mä olen käsittääkseni niin kauan yh, kun mulla on mies tässä päivittäin asumassa ja jeesimässä.

Yhteistyössä