Raivostuttaa nuo kakarat!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p*ska äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p*ska äiti

Vieras
Voi juma, että mua sitten ottaa nuo kakarat välillä niin päähän!! Koko ajan joku ihmeellinen valittava äänensävy päällä, leikitkin on sellaisia, että karjutaan ja karjahdellaan, kiljutaan, huudetaan. Tyttö "nälvii" poikaa jatkuvasti: " Ei se asia niiiin oooo!!! Et sä tiedä, et sä osaa!!!", kun tietää, että poika alkaa kitisemään ja itkemään, kun tuolla lailla toinen mollaa! Tyttö nauraa vieressä pirullista naurua, kun toinen itkee. Kaupassa halutaan kaikkea mahdollista ja aletaan ällöttävä kitinä, jos ei heti jotain luvata. Kaiken pitäis tapahtua sekunneissa ja jos ei, niin taas se h*lvetin raivostuttava märinä! Kotona kontitaan koirien perässä ja pidetään niitä kiinni, kiusataan ja ärsytetään, vaikka kuinka olis kielletty.
En halua kurittaa lapsia fyysisesti ja yritän olla muutenkin lempeä, mutta kyllä välillä päässä pimahtaa niin, että karjun itsekin samalla lailla, kun kakarat... joo, olemme huonoja ja liian lepsuja kasvattajia, tiedän. Nytkin poika huutaa vessassa, kun laittanut oven lukkoon ja on paskalla.. piruuttaa siellä huutaa, kun ei itse viitsi sen vertaa, että nousis pytyltä ja avais oven. Haluaa vaan, että minä meen taas tukka putkella palvelemaan. Aaaaaarghh!!!!

Arvaappa raivostuttaako muakin noi 24, 27 ja 29 vuotiaat kakarat. Koko ajan saa olla kuulolla ja kun vierailee niin olla varpaisillaan, eikä aina tiedä, mitä sanoisi. Miksihän? Ei voi panna ulos tuulettumaan. Heistä yksi vain onneksi karjuu (myös lapsilleen), itse en ole koskaan siihen alentunut.

Yhteistyössä