Raivopää kuumis

• Viestiketjun aloittaja Matami
  • Ensimmäinen viesti
Matami
Onko kellään raivotautisen oireita ja miten niistä selvitään;
auttaako geeli tai joku pilleri oireisiin?
Ihan kuin joku ""naksahtaisi"" päässä ja silmät sumenee.
Alko varsinkin laukaisee kiukun ja sitä ei tahdo hillitä mikään.
Tässä, nyt ja pam!
Kärsin suunnattomasti tästä ja olen jo ehtinyt karkottaa osan kavereistani.

Häirikkö
Aivan kuin minun kirjoitus, ihan samanlaisia raivopääkohtauksia joita sitten jälkeenpäin häpeän. Ihan kuin jotain napsahtais päässä ja siitä se lähtee. Ennen niin rauhallinen ihminen ja nyt itse riiviö.
Olen myös huomannut, että alkoholi ei sovi tähän elämäntilanteeseen ollenkaan, silloin on piru irti.
Kärsin suunnattomasti näistä itse ja tuolla vaihtoehtopalstalla jo kyselinkin että olisko jotain luontaistuotetta joka toisi helpotusta.
Alkon jätinkin jo tyysti pois, nyt pitää vai keskittyä itseensä ja pitää järki päässä.
Harmi että et ole saanut vastauksia tähän kysymykseesi, toivotaan että joku asian läpikäynyt meitä auttaisi.

lungi
Samma här. Viilipytystä hermokimpuksi muuttunut 48 v naisimmeinen kärsi samasta vaivasta. Tuttavani kehotuksesta aloin käyttämään Bio-Carnosin Soija -tabletteja. Nyt parin kuukauden kuluttua sama vanha lungi olo on palannut takaisin. Kiitos tablettien. Kannattaa kokeilla.

pii
Mitä pahaa tuotteiden nimien maininnassa on? Kuitenkin jokainen voi sitten käydä ostoksilla missä haluaa. Luontaistuotteitakin on sekä ruokakaupoissa, apteekeissa yms. netistäkin voi tilailla. Arveluttavin lausunnoin lääkkeitä mainostellaan ihan avoimesti televisiossakin, sille emme voi mitään.

Yhteistyössä