Raiskasi 4 vuotiaan tyttärensä unissaan-ei tuomittu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Raiskasi 4-vuotiaan tyttärensä - ei tuomittu
Keskiviikko 31.3.2010 klo 14.46

Belgialaismies selitti raiskanneensa tyttärensä nukkuessaan. Oikeus uskoi miehen selityksen.

Oikeuden mukaan todisteita siitä, että 30-vuotias mies olisi ollut hereillä ei ollut ja siksi hänet piti vapauttaa raiskaussyytteistä.

Frederic L -niminen mies myönsi oikeudessa nelivuotiaan tyttärensä raiskauksen, mutta selitti kärsivänsä harvinaisesta seksomania-nimisestä oireyhtymästä. Seksomaniasta kärsivät harrastavat seksiä nukkuessaan eivätkä tiedä teoistaan mitään.

Mies selitti heränneensä, kun tytär oli kirkunut "isä, se ole minä. Se olen minä".

Tytön äidistä eronnut mies oli ollut ryypiskelemässä kavereidensa kanssa ja mennyt illan päätteeksi nukkumaan samaan sänkyyn nukkumaan tyttärensä kanssa.

Tyttö kertoi tapahtuneesta isoäidilleen, joka ilmoituksen asiasta poliisille.

Tytön äiti järkyttyi tuomiosta, joka hänen mukaansa antaa raiskaajille ja pedofiileille hyvän keinon paeta tuomiota.

KATRIINA MÄKELÄ

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Jos jollain on tollanen "tauti" niin mitä helvettiä se edes nukkuu samassa talossa saatikka samassa sängussä KAHDEn lapsensa kanssa! oiva porsaanreikä oikeesti vähän joka paikkaan,,

plus vielä että kännissä! |O helvetti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Mikä helvetti noita belgialaisia vaivaa... TODELLA paljon juuri tämänkaltaista ikävää uutista kuuluu siltä suunnalta.

Siellä on kuulemma laaja pedofiilirinki, joka ulottuu hallintoon ja just noihin tuomareihin. Toki tavalliset belgialaiset ovat ihan yhtä pedofiliavastaisia kuin muidenkin maiden asukkaat.

Oksettavaa, jos oikeesti ei ois muka aikonut tehdä sitä, niin miten vois elää itsensä kanssa. Mun mies sanoi kun kuuli tästä jutusta, että ampuis itsensä tuollaisessa tilanteessa. Kaikkea ne oikeudessa uskookin. :kieh: :kieh:

No ei oo äijällä järkeä päässä kun edes menee lapsensa viereen kännissä nukkumaan.

Mutta eihän toi tosiaan raiskaus ole jos unissaan tehty. Jostain muusta sen sijaan vois syyttää ja napauttaa kovemman rangaistuksen minusta. Hengenvaarallista jos aikuinen ihminen humalassa (ja vielä unissaan) nelivuotiaan päällä... Tapon yritys, linnaan vaan.

Joo-o. Eli mies tietää sairastavansa kyseistä sairautta, mutta nukkuu lasten kanssa samassa talossa, kännää ja menee viereen nukkumaan? Kuinka yllättynyt voi olla lopputuloksesta? Taitaa olla kusetusta, tai sitten kyseinen ukko on niin umpityhmä, ettei saisi hengittää lasten lähellä.

Tuossa selityksessä ontuu ja pahasti se, että tyttö isän sanojen mukaan kirkui "Se olen minä!" Ikään kuin lapsi tietäisi, että siinä pitäisi olla joku muu (esim. äiti). Oikeasti lapsi kirkuisi: "Mitä sinä isä teet?" :´(

Ei jumalauta.. Luulin jo kuulleeni kaiken mahdollisen, mutta näköjään aina tulee jotain mikä loksauttaa suun auki. Jos olisin tuon lapsen äiti, kävisin tuikkaamassa miestä veitsellä. Unissani, katsos. Enhän mä tarkoittanut.. (enpä! )

Yhteistyössä