Räikkönen: Minä en tönäissyt! (IS)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Räikkönen: Minä en tönäissyt!
21.07.2008 12:35

Ferrari-kuljettaja Kimi Räikkönen on tuohtunut Iltalehden väitteistä, että hän olisi tönäissyt pientä lasta Hockenheimin varikolla sunnuntaina

YouTubessa ainakin aamupäivällä olleessa videossa japanilaisnainen yrittää saada Räikköseltä nimikirjoituksen. Törmätessään nimikirjoituskansionsa kanssa Kimiin nainen horjahtaa ja osuu vieressään olleeseen pikkutyttöönsä. Tyttö pyllähtää nurin ja alkaa itkeä.

Nainen oli Kimin asiainhoitajan Riku Kuvajan mukaan niin innoissaan Kimin näkemisestä, ettei huomannut lapsensa kaatumista.

Kimi oli tytöstä huolissaan ja sanoi naiselle:

- Huomasitko törmänneesi tyttöösi. Mene nyt ihmeessä auttamaan häntä.

Kimi ei missään vaiheesa itse törmää tyttöön, Kuvaja korostaa.

Myös Ferrarin tiedottaja Luca Kolajanni on asiasta käärmeissään.

- Aivan käsittämätöntä, mitä kirjoitetaan.

Kimi itse oli eilen todella harmissaan.

- Hän on hyvin tuohtunut perättömistä väitteistä. Kaikki näkevät videolla, ettei asia suinkaan mene niin kuin Iltalehdessä asia on tulkittu, Riku Kuvaja puhuu Räikkösen puolesta.

:)

Hitto että tuo iltalehti ärsyttää!!!
Sensuroi ihan sikana tota keskustelua tuolla kokoajan!!

Ihan kuin oikeesti kaikki ois kimiä vastaan!
Haluttas esiin jotenkin, että tosiaankin ollaan sen puolella, ei se mitään kerta edes tehnyt!

Ihme juttu, et pitää nyt Kimiä yrittää sorsia vaikka on klippi josta näkee suoraan et itse tönäsee muksuaan kansiolla suoraan naamaan ja änkee vielä siihen vaikka Kimillä näyttäs olevan aika hoppu, yllättäin. Urpoja :headwall:

Minusta Kimi näyttäisi ennemminkin yrittävän väistää tuota lasta. Valehtelevatko silmäni?

Alkuperäinen kirjoittaja mitvit:
iltalehti poisti vauvan ja kaksplussan sen vetoomusviestin.... missä oli jo 130 mielipidettä!

niin poisto!!!
Hitto mitä sensuuria!!!

Käykää laittaa nimi tonne:
http://www.adressit.com/julkinen_anteeksipyynto_raikkoselle

Siinä vaatimus toimittajaa tekee anteeksipyyntö!

Alkuperäinen kirjoittaja jösses:
Alkuperäinen kirjoittaja mitvit:
iltalehti poisti vauvan ja kaksplussan sen vetoomusviestin.... missä oli jo 130 mielipidettä!

niin poisto!!!
Hitto mitä sensuuria!!!

Käykää laittaa nimi tonne:
http://www.adressit.com/julkinen_anteeksipyynto_raikkoselle

Siinä vaatimus toimittajaa tekee anteeksipyyntö!

allekirjoitin jo aiemmin.

Eihän kimi sitä tönäse vaan se muksu juoksee äitiään päin kimin yritäessä hätistää sitä äitiä kintereiltään!! Ja enemmän mä sitä ihmettelen että äiti vain jatka matkaansa kun lapsi kaatuu itkemään, jos ei äiti pysähdy niin kiminkö sitä pitäisi juosta lasta lohduttamaan!!?! AAARGH teidän kanssa!!

Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Eihän kimi sitä tönäse vaan se muksu juoksee äitiään päin kimin yritäessä hätistää sitä äitiä kintereiltään!! Ja enemmän mä sitä ihmettelen että äiti vain jatka matkaansa kun lapsi kaatuu itkemään, jos ei äiti pysähdy niin kiminkö sitä pitäisi juosta lasta lohduttamaan!!?! AAARGH teidän kanssa!!

Ihan samaa mieltä olen kanssasi

Italialaisen Mediaset-televisioyhtiön kuvassa näkyy, kuinka Kimi Räikkönen törmäsi pikkutytön äitiin, joka rytäkässä kaatoi tyttönsä asfaltin pintaan.
- Kimillä menee vähän kaikki pieleen. Nyt hän kaataa lapsenkin. Valitettavasti tämä viikonloppu oli epäonnisten tähtien alla syntynyt... Näin kommentoi Italia 1 tv-kanavan toimittaja videolla tapausta.

http://www.iltalehti.fi/formulat/200807217980281_fo.shtml

:headwall:

Eihän tota lasta tönässy kukaan, vaan onnettomasti se sattui vaan juoksemaan ton naisen kansiota päin ja samalla Kimin kyynerpää osui siihen kansioon. Ja nainen yrittää saada nimmaria, vaikka mukula itkee maassa.

Manageri: "Kimi ei tönäissyt tyttöä"
21.7.2008 13:45

Pikkutyttö kaatui, kun äiti horjahti hänen päälleen kärkkyessään Kimiltä nimikirjoitusta.

Kimi Räikkösen manageri Riku Kuvajan mukaan tyttö ei kaatunut Kimin takia Hockenheimin F1-kisan varikolla.

- Kimi ei tönäissyt tyttöä.

Youtuben videossa näkyy, kuinka japanilaisnainen ryntää Kimin luo kansio kädessään ja yrittää saada Ferrari-kuskilta nimikirjoitusta. Nainen törmää ensin vauhdilla Kimiin, jonka jälkeen nainen horjahtaa ja osuu vieressä olevaan pikkutyttöön. Tyttö kaatuu ja alkaa itkeä.

Tästä piittaamatta innokas japanilaisrouva jatkaa juoksemista Kimin perässä. Kuvaja sanoo Kimin kehottaneen naista auttamaan tyttöään.

- Törmäsit tyttöösi. Mene nyt auttamaan häntä, Kimi oli sanonut.

IL

http://www.iltalehti.fi/formulat/200807217981983_fo.shtml

Yhteistyössä