rahat loppu :/

• Viestiketjun aloittaja ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti
ketuttaa
Siis inhoan miehen tiliä! Katevarauksissa ei näy vaikka siellä olisi vielä jotain lähdössä.200 e piti vielä olla kun tankattiin,ensi keskiviikkona tulee seuraavan kerran rahaa.
60 e siellä sitten oli kun äsken katsoin...Ja ruokakauppaan pitäs lähteä.
Pikkusisko tulee viikonlopuksi ja olisin mielelläni vaikka pitsaa tai jotain vääntänyt, joudutaan nyt tyytymään vähän halvempaan safkaan...Huominen uintireissu peruttava..

"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja hö;21995064:
60 EUR on minusta melko paljon. Perusruoka ei maksa paljon eikä pizzakaan mahdottomia, jos ei tarvitse olla just ne kaikkein kalleimmat täytteet.
Kyllä 60e:lla nyt pitäisi yksi pitsa luonnistua ja vielä uimahalliinkin päästä. Eri asia, jos tuo raha pitää SEN LISÄKSI riittää pidempäänkin (?)

ap
Ens keskiviikkoon vielä aikaa,se tässä jännittää :/
Mun tililtä maksetaan aina asuntolaina,siellä ei ikinä oikeastaan ole sen enempää,mutta siellä sentään saldo pysyy kurissa.
Miehen tili samassa pankissa mutta ihmeellisesti nuo katevaraukset näkyy. Tai siis ei näy :D

"vieras"
[QUOTE="henni";21995049]rupee myymään ittees, jollekkin exälle... niin ne muutkin täällä tekee ;)[/QUOTE]
Eksät ei maksa latiakaan vanhoista huonoiksi havaituista hoidoistaan. Ja ei, ei ole kokemusta, mutta uskoisin näin.

"mä"
Visa Electronia minäkin suosittelen, ei tule turhia yllätyksiä. 60 euroa on ihan ruhtinaalisesti keskiviikkoon asti. Mulla on torstaihin asti 27 euroa ja pärjätään kyllä hyvinkin.

"Rohmu"
Olen monesti miettinyt näitä vastaavia avauksia ja ketjuja lukiessani, että eikö teillä kellään ole ns. tiliä johonkin ruokakauppaan? Meillä on miehen kanssa ollut yhteisistä ajoista lähtien tili lähi- tms. kauppaan ja aina on saatu se, vaikka ollaan oltu työttömiä/opiskeltu tai vain toinen ollut töissä. Ei tarvii ikinä kärvistellä viimesten rahojensa kanssa, ett saako ostettu peruselintarvikkeet. Osataan ostaa kohtuudella ja nytkin meillä 3 hengen taloudessa (+ koira) ruokakulut on n. 400 €/kk sisältäen pesuaineet ja muut hygieniatarvikkeet ruuan lisäksi.
Pysyy muutenkin paremmin kärryillä ruokakuluista, kun kuitista näkee aina paljonko laskua on kertynyt. Toki joskus ostetaan myös muualta kuin "ruokatilikaupasta" jotain, mutta aina peruselintarvikkeet sieltä.

Yhteistyössä