V
Villivihannes
Vieras
Muista villivihannesten hyödyntäminen: nokkosta, voikukkaa, horsmaa... Esim pinaattikeiton voi tehdä pinaatin sijaan nokkosesta. Ja hyvää tulee 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Villivihannes:Muista villivihannesten hyödyntäminen: nokkosta, voikukkaa, horsmaa... Esim pinaattikeiton voi tehdä pinaatin sijaan nokkosesta. Ja hyvää tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos![]()
juu, ja tämä kissa pääs shoppailee.. lapselle piti ostaa vähän syksyvaatteita, sade takki ja housut, välikausipuku... kaverin syntyvälle lapselle tein ite sellasen korin missä oli vaatteita, vaippoja, tutteja, tuttipullo, ainu ensipupu jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:jos joku tänne kirjottaa et rahat loppu, ni ei se tarkota et kaikilla on.. halusin vaan kertoo et meillä menee hyvin..
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Siis kuinka älyttömän pitkä työmatka sulla on jos et voi pyörällä mennä?
Mä menin töihin 15km/suunta kun ei ollut varaa bensaan..![]()
Kun meillä oli tiukkaa,syötiin näitä:
-purkkihernekeitto
-nuudelit+hernemaissipaprikasekotus
-tonnikala+makaroonit
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:Mene poimii mustikoita ja kanttarelleja ja myy ne tai syö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos![]()
juu, ja tämä kissa pääs shoppailee.. lapselle piti ostaa vähän syksyvaatteita, sade takki ja housut, välikausipuku... kaverin syntyvälle lapselle tein ite sellasen korin missä oli vaatteita, vaippoja, tutteja, tuttipullo, ainu ensipupu jne.
Onkos toi nyt oikeesti muka jotain hienoa, jos jää joku hikinen 800 euroa laskujen jälkeen??
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Siis kuinka älyttömän pitkä työmatka sulla on jos et voi pyörällä mennä?
Mä menin töihin 15km/suunta kun ei ollut varaa bensaan..![]()
Kun meillä oli tiukkaa,syötiin näitä:
-purkkihernekeitto
-nuudelit+hernemaissipaprikasekotus
-tonnikala+makaroonit
No joillakin voi se matka olla 30km, joillakin jopa 80km![]()