Rahan vai rakkauden takia?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mitä mieltä olette, että voiko nainen olla rakkauden takia jos mies pettää, joka päivää käy juhlimassa, täysin alkoholisoitunut mutta on paljon rahaa hänellä, ikäero noin 20v ja silti vaikka mies on sellainen nainen tekee jatkuvasti lapsia hänelle, se nainen on vaan vanhaa tuttu mulle

Ei tulis kyllä ekana se rakkaus mieleen, lapsetkin varmaan tekee ettei rikas "rakas" lemppaa.. toisaalta jos rakastaa niin on vaikea irtautua, mutta en minä ainakaan alkoholistia jaksais katsella vaikka kuinka rakastaisin-ei arjesta tulisi mitään. Jospa heillä hyvin menisi, vaikka ulkopuolisen silmin se vaikealle tuntuisikin.

:muoks: ja tuota ikäeroa on turha tähän vetää, sillä on niitäkin pareja joille se ikä ei merkkaa mitään-silti ovat samalla viivalla.

rahan takia. mun veljen avovaimo lipsautti vahingossa mulle et on mun veljen kans vaan rahan takia. jos ero tulis joutus yhteiskunnan elätiksi. eka lapsi oli "vahinko", avovaimo jätti vaan pillerit pois. tokaa odottaa nyt eikä ole pillereitä syöny ollenkaan.
mun veljellä yhä "vaaleenpunaset lasit"silmillä. tosin taisivat tuossa viikonloppuna silmät vihdoin avautua.....

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
jos rakkauden niin mikä rakkaus se voi olla huhhuh :x

Harvoin kai sitä ihmiset valitsevat tietoisesti rakkautensa kohteen? Maailmassa olisi paljon enemmän yksinäisiä ihmisiä, jos jokainen kauneusvirhe tai huono luonteenpiirre estäisi pariutumisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Harvoin kai sitä ihmiset valitsevat tietoisesti rakkautensa kohteen? Maailmassa olisi paljon enemmän yksinäisiä ihmisiä, jos jokainen kauneusvirhe tai huono luonteenpiirre estäisi pariutumisen.

no mut kun se tiesi kenen kaa menee naimisin, se oli aina sellainen, mä luulen että tässä on jo rahaa kyseessä kun jotain rakkautta

no mut kun se tiesi kenen kaa menee naimisin, se oli aina sellainen, mä luulen että tässä on jo rahaa kyseessä kun jotain rakkautta

Eikö tälläkin palstalla moni nainen ole naimisissa miehen kanssa, joka ei arvosta naisia, ei edes vaimoaan? Mies pettää, viipyy reissuillaan, ryyppää, hakkaa, on sairaalloisen mustasukkainen tms. Silti nainen rakastaa. Vaikka miehellä olisi vielä iso kaljamaha, ei yhtään rahaa ja alkava kalju. Rakkaus, kuten sanoin, on mielenterveyden häiriö.

Eikö tälläkin palstalla moni nainen ole naimisissa miehen kanssa, joka ei arvosta naisia, ei edes vaimoaan? Mies pettää, viipyy reissuillaan, ryyppää, hakkaa, on sairaalloisen mustasukkainen tms. Silti nainen rakastaa. Vaikka miehellä olisi vielä iso kaljamaha, ei yhtään rahaa ja alkava kalju. Rakkaus, kuten sanoin, on mielenterveyden häiriö.

en mä usko että joku mies täällä voi olla samanlainen kun se

Yhteistyössä