rahaa visalta omalle tilille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hjelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hjelp

Vieras
Tietääkö joku miten onnistuu kun verkkopankissa on tuollainen kohta, että tilisiirrot visalla, mutta kun siitä klikka niin verkkopankki väittää ettei minulla olisikaan visa-korttia. Eli onko olemassa jotain muuta tapaa ja pitäis onnistua ja mielellään tänään? Ja kyseessä Aktia- pankki, jonka maksuautomaatteja en muista nähneeni missään?

Ainakin Nordeassa on täytynyt ensin hyväksyä kortti nettikäyttöön, ennenkuin siltä on voinut siirtää rahaa, muuten kuin nostamalla automaatista. Näkyykö sulla ylipäänsä kortin tapahtumat netissä? Ellei näy, siirto ei ole mahdollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin Nordeassa on täytynyt ensin hyväksyä kortti nettikäyttöön, ennenkuin siltä on voinut siirtää rahaa, muuten kuin nostamalla automaatista. Näkyykö sulla ylipäänsä kortin tapahtumat netissä? Ellei näy, siirto ei ole mahdollinen.

Lisään vielä, että siis se siirto tulee olemaan mahdollinen, mutta sun pitäisi tehdä se hyväksyntä ensin. Mutta ainakaan Nordeassa se ei näkynyt heti, vaan sitten arkipäivänä se pankin puolesta hyväksyttiin ja tieto ilmestyi mun nettipankkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras uudelleen:

Lisään vielä, että siis se siirto tulee olemaan mahdollinen, mutta sun pitäisi tehdä se hyväksyntä ensin. Mutta ainakaan Nordeassa se ei näkynyt heti, vaan sitten arkipäivänä se pankin puolesta hyväksyttiin ja tieto ilmestyi mun nettipankkiin.

Höpö höpö, netissä voi hyväksyttää sen netti käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
S-pankissakin on muuten nykyään tuo ominaisuus. Kätevää jos esim. tarvitsee rahaa laskuihin. Miinuspuolena juuri tuo 2 %:n nostopalkkio.

Onhan toi ollut nordealla jo vuosia. Miinuspuolena on että täytyy maksaa takaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja muuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras uudelleen:

Höpö höpö, netissä voi hyväksyttää sen netti käyttöön.

Joo, se tapahtuu rasti ruutuun toiminnolla se nettikäytön hyväksyntä, mutta Visahan ei ole pankin oma kortti, kuten Mastercard on...(sanoit, että sulla on sellainen, eikä Visa!). Mulla ainakin Visan näkyminen nettipankissa maksaa 0.50e/kk ja se ei heti siellä näkynyt, koska on maksullinen, vaan meni tosiaan pari arkipäivää. Nykyisin tosin mäkin olen vaihtanut Mastercardiin ja Visa mulla on S-pankissa, jossa taas se on ilmainen... Kikkailua...

Yhteistyössä