Rahaa niukasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
reilu 400? rahaa. Perheessä kaksi aikuista, vauva ja leikki-ikäinen. Kaksi kissaa ja koira.
27. päivä tulee seuraavan kerran rahaa jos lapsilisää ei lasketa mukaan. Pärjääkö?

Tossahan on rahaa melkeen 20 euroo päivälle, joten luulis pärjäävän, ainakin jos työmatkat ei niele kovin isoo osuutta bensaan. Mutta ruokaan ja vaippoihin ym ihan pakolliseen pitäs kyllä riittää.

olen täällä viimeiset kaksi viikkoa murehtinut, miten tullaan pärjäämään seuraavat 4kk, kun meillä on rahaa käytettävissä ruokaan ja muihin kulutustavaroihin vain n. 800e/kk. :( Niillä rahoilla pitäisi vielä saada ostettua joululahjatkin! :(

Tämä siis tuntuikin vaan minusta niukemmalta kuin se onkaan. Turhaan stressaan :) Yleensä tässä vaiheessa kuuta on ollut enemmän rahaa niin heti puskee stressin kun on vähemmän.

Voi helvetti,että on tää älytöntä.Porukka itkee kun niin VÄHÄN rahaa ruokaan.Satoja euroja pelkkään ruokaan!!Itsellä jää alle 300 e kuukaudessa ja sillä on laskutkin maksettava.

Jos 400 euroa ja sillä pitää ostaa kk:n ruoat niin hyvinhän tuo menee. Käykää kerran viikossa kunnolla kaupassa ja ostakaa pakkaseen. Hakekaa maitoa ja hevi-lisäystä uudemmankin kerran, mutta näin pysyy budjetti kunnossa. Ja ostakaa vain listan tavarat niin ei mee rahaa ainakaan turhuuksiin. Tuosta 400 eurosta jää muuhunkin... Itse olen tosin kestovaippailija, joten joudun ostamaan tavallisia vaippoja todella harvoin... Ja jos tulee lastenvaatetarvetta niin suosittelen lämpimästi kirpputoreja... ja kannattaa kierrellä niissäkin ennakkoon ja ostaa valmiiksi kun löytää sopivan näköisiä ja hintaisia!

Yhteistyössä