Rämet: 3.rokotus saattaa jäädä viimeiseksi

Ymmärrätkö sinä että ne kolme rokotusta on kannattanut ottaa. Se että tauti on nyt muuttunut, ei muuta sitä mikä tilanne oli ennen.
Teidän aivopestyjen kanssa on turha keskustella aiheesta. Liian paljon vakavia haittoja, eikä rokotteet estä edes vakavia tautimuotoja, vaikka niin teille valehdellaan. Esimerkkejä on.
 
vierailija
Teidän aivopestyjen kanssa on turha keskustella aiheesta. Liian paljon vakavia haittoja, eikä rokotteet estä edes vakavia tautimuotoja, vaikka niin teille valehdellaan. Esimerkkejä on.
Niin siis hyvin harva ottaa vakavasti näitä ihmisten tutun tuttuja, joilta ollaan kuultu asioista. Hyvin harva uskoo varauksettomasti kytköksiä omaaviin lääkäreihin, jotka esittelee asioita omalta kantilta.
Hyvin harva jaksaa taistella olkiukkojen kanssa, joita itse rakentelette, kuten tuo, että rokote ei estä mitään. Ei rokotemyönteiset ole niin väittäneet.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailipotilasaziamisten 7:
Olen kuullut surullisen monesta vakavasta tapauksesta
Ehkä ne pikkuhiljaa nöyrtyy antamaan julkisuudessakin tietoa niistä
No ne on siellä potilasasiamisten öö-mapissa. Mitä kuvittelit?
 
vierailija
Naurettavasta median öyhöttämisestä.
Siitä, miten järkevät vasta-äänet hiljennettiin muun muassa rasismin varjolla, vaikka kyse oli tilastoista, laskelmista sekä turvallisuuskysymyksistä.
Kyllä mulle on sanottu kaikenlaista, kun en äänestä. Niinku sekin et "mikset tee mitään, kun et voi saada lopputiliäkään?" Mitäs siihen kuului vastata?
 
vierailija
vierailija, post: 33966537"]
Olen kuullut surullisen monesta vakavasta tapauksesta
Ehkä ne pikkuhiljaa nöyrtyy antamaan julkisuudessakin tietoa niistä
[/QUOTE]
Vaitiolovelvollisuus estää. Ikinä et tule kuulemaan mitään!
 

Yhteistyössä