Raamatun tuntijat?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
siri
Mä mietin samaa. Sehän kerrotaan siinä yhteydessä, kun sanotaan, että kaiken loppu on lähellä. Siis Jeesus tulee takaisin hakemaan omansa. Se aika on varmasti lähellä, mutta tuo kuunpimennys...en tiedä.
 
Kuunpimennyksiä on sattunut historian saatossa aina silloin tällöin, joten pelkkä kuun pimennys ei kerro mistään. Lisäksi kuunpimennykset eivät näy samanlaisina kaikkialla, jotkut ovat spekuloineet, että Israel olisi paikka katsella, mutta en ota kantaa siihen.
 
siri
Minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin. Maa järkkyi ja vavahteli, aurinko pimeni mustaksi kuin suruvaate, ja kuu muuttui kauttaaltaan verenpunaiseksi.
Johanneksen ilm 6:12
 
vierailija
Minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin. Maa järkkyi ja vavahteli, aurinko pimeni mustaksi kuin suruvaate, ja kuu muuttui kauttaaltaan verenpunaiseksi.
Johanneksen ilm 6:12

noilla kalastajaoppilailla oli tietysti tärkeää opetella oikeat pyyntiajat ja ne katsotaan kuun vaiheesta.

"Tulkoon Sinun valtakuntasi" voisi olla ymmärrettävämpi jos käsittäisi sen ajan muuttuvan kuten nyt on täysikuu vajaa ja huomenna melkein täysi ja ylihuomenna täysi. Auringonpimennyksen aikaan täytetty ja uudenkuun aikaan kadoksissa, koska se uusikuu ei näy silloin kirkasta aurinkoa vasten.jne.
 
vierailija

noilla kalastajaoppilailla oli tietysti tärkeää opetella oikeat pyyntiajat ja ne katsotaan kuun vaiheesta.

"Tulkoon Sinun valtakuntasi" voisi olla ymmärrettävämpi jos käsittäisi sen ajan muuttuvan kuten nyt on täysikuu vajaa ja huomenna melkein täysi ja ylihuomenna täysi. Auringonpimennyksen aikaan täytetty ja uudenkuun aikaan kadoksissa, koska se uusikuu ei näy silloin kirkasta aurinkoa vasten.jne.
"Lehestulkon sinun Waldakundas. Olcon sinun tactos nin maassa quin on Taiuasa. "

mites muuten?
 

Yhteistyössä