Raamatun käsitys homoista, mamuista, jutkuista ja kehareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hetero kristitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hetero kristitty

Vieras
Tässä Raamatun, Jumalan sanan, käsitys edellä mainituista:

Homoseksuaalit ansaitsevat kuoleman: 3Moos.20:13 "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

Maahanmuutto ei ole sallittua: 5Moos.32:8 "Kun Korkein jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat"

Juutalaiset eivät usko Jeesukseen ja joutuvat helvettiin: Matt.8:11-12 "Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa; mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.""

Kehitysvammaiset ovat häpeä: 3Moos.21:23 "Mutta älköön hän tulko esiripun luo älköönkä lähestykö alttaria, koska hänessä on vamma, ettei hän häpäisisi minun pyhäkköäni"

Pahasti vammaisten lasten pitää kuolla: 1Moos.38:7 "Mutta Er, Juudan esikoinen, oli Herran silmissä kelvoton, ja Herra antoi hänen kuolla."

Homot, juutalaiset ja keharit ovat Jumalan kelvottomia luomistöitä.

Room.9:20-21 "Ihmisparka, mikä sinä olet arvostelemaan Jumalaa? Sanooko saviastia muovaajalleen: "Miksi teit minusta tällaisen?" Kyllä kai savenvalajalla on oikeus tehdä samasta savesta toinen astia arvokasta ja toinen arkista käyttöä varten?"

Homoseksuaalit ansaitsevat kuoleman: 3Moos.20:13 "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

rEaQgQR.jpg

Uusimmat

Yhteistyössä