R-testin puolitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen vm-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen vm-77

Vieras
Kokemusta? siis semmoisen liuske... Antoiko oikean vai väärän tuloksen? Alkaa mennä hermo jo tähän oireiluun ym. Tein taas testin ja kun ovat taas loppumaisillaan katkaisin one stepin. Tuli nega mut siin missä pitäs olla ilmeisesti toinen viiva niin väri alkaa sielt reunoilta ja jatkuu ihan reunoissa kontrolliviivaan asti kapeana ja tarkkaan katsottuna. Siin viivan kohdalla kuultaa jotain tummaa viivaa...Vaikea selittää... Pakko kysyä ens viikolla jo neuvolasta et onko tää normaalia enää :( Menkkoja ei näy ei kuulu mut kauheet menkkakivut ollu jo toista viikkoa. MR!

itse puolitin liuskatestejä ja kun plussa oli tullakseen näkyi se hienosti myös siinä puolikkaassa suikaleessa! Niin ja ne mun testit oli niitä Prisman halvinta mallia.

Niin oon mä kuullu et onnistus puolitus ja nyt sit aattelin kokeilla... Katsellaan. Vaik negaa se taitaa vaan pukata :(
Mites muilla kun lopettaa imetyksen niin milloin alkaa menkat? Entä oliko teil ennen alkua menkkaoireita?
Mistä ihmeestä tää voi johtua! Muutenkin vihloo, nippailee ym munasarjoihin, alamahaan ja maha kumman tuntuinen mut menkkoja ei vaan kuulu. Pikkarit kyl kastuu limoista, yök

^Noin 3 päivän välein oon nyt tehny tai täs viimesimmän ja edellisen välillä oli 5 päivää :( Mä vaan ihmettelen oireitani kun tunne et oon raskaana mut en testien mukaan ole ja ei menkkojakaan kuulu.
Tyhmäähän tää on :(

Yhteistyössä