R-testeistä vertailua kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kyselempä mielenkiinnosta tässä oman kierron testausta odotellessa...

-onko teillä ollut eroja raskaustestien välillä? Vaikka niin, että joku merkki ei näyttänyt mitään ja toinen näytti? Tietysti vahvuudet on sitten asia erikseen, mutta näin muuten..

Pitäis omat testit nimettäin pikku hiljaa laittaa tilaukseen =)

mä taisin saada ekan haamun sillä early director vai mikä kasetti testi onkin.
Apteekin oma ja predictor ei antanut mitää tulosta eikä acon

Sit joskus tilasin netistä jonku super herkän liuskatestin,en kyll muista nimeä.mammaksi.fi sielt tais olla,se näytti jo ennen menkkojen pois jääntiä plussan.

Mulla ei ole liuskat näyttänyt koskaan oikein mitään mutta apteekin oma, Predictor, Clearblue ja Vilja-testi on aina näyttänyt oikein. En ainakaan niitä halpisliuskoja suosittele kenelläkkään..

Vernalis. Just tuota mietin, että onkohan kellään tullut vaikka liuskalla negaa ja toisella selvä plussa.

Lähdössä on tilaukseen ainakin tuo cb:n paljon kehuttu digitaalinen viikkojen kera.

Ilmeisesti ihmiset eivät ole hirveästi verranneet eri tuotteita, ainakaan niin mielenpainuvasti =)

ei taida vika olla testeissä vaan käyttäjissä. :whistle:
ja yleensä testin mukaan tulee käyttöohje mutta niissäkin tuntuu olevan puutteita kun ihmiset ei osaa tulkita niitä testejä. en tiiä missä vika? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Ja miksi niitä testejä pitää tehdä ennen ku edes menkat on myöhässä yhtään?! Ja vielä monta?!
Rauhassa odottaa viikon alkaako menkat vai ei ja sitten tekee testin.

Niin, ihan hullua rahan hassausta. Mutta noh, kukin tekee rahoillaan mitä lystää, mutta noillakin voisi ostaa sitten plussattua ne kuuluisat 'tarrasukat' vaikka. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jep, mutta tämä nyt koskee tuota vertailua. Eli vertailua kehiin testien välillä =)

Käyttäjän virheethän on eri lukunsa ja testiajan ulkopuolella tulkkailu.

mitä pitää verrata? kaikki toimii samalla tavalla, pissaat tikulle, ootat ja voilaa tulos näkyy. herkkyyskin on se 10 tai 25. mun järki ainakin sanoo että 10 on herkempi. plussakin tarkoittaa lähes aina plussaa jos on oikea plussa eikä mikään mikroskopilla nähty tahra.

Seikkailija Dora, siis olen lukenut useammastakin että esim. liuskalla SAMASTA pissasta nega ja vaikka cb:llä plussa. Eli tätä vertailua. Mitkä ovat otimineet hyvin ja mitkä ei. Ihan käyttökokemusvertailua.

Ei väärinkäyttökokemusvertailuja =D

Ja joillakinhan nimenomaan liuskoillakin herkkyyksillä saattanut olla päinvastaisiakin eroja. 10 ei nätyä mitään ja 25 näyttääkin, samasta pissasta. Eli tämmösiä haen, mielenkiinnosta.

Yhteistyössä