R:llä alkavia erikoisia nimiehdotuksisa kaivataan!

  • Viestiketjun aloittaja VieläNimetön
  • Ensimmäinen viesti
HyvääHuomenta=)
Alkuperäinen kirjoittaja ja halloota:
mieti ihan itse minkä nimen haluat;) ja kannattaa ihan alkuunsa kertoo kriteerit! Turhaa tullanen pyytely ja sit kertoo että onkin jotain kriteerejä!
Jollaki on vissiin vähä huonopäivä! Tsemppiä, kyllä se siitä...
 
'''''''
Tossa ylempänä ehdotettiin Rasmusta. Se on ainakin varsin yleinen nimi tämänpäivän lapsukaisten joukossa. Toi Rilla on kiva. Ja edelliselle: mun kaverilla on ollut Ranja-niminen koira... Eipä se tosin mitään haittaa. Onhan koirilla paljon ihmisten nimiä. :)
Tämmöisiä olisi: Riia, Rea, Rae, Rianna, Ringa, Rosina, Rusko, Raiku, Riko, Riiko. Nämä ei ole mun keksimiä, vaan bongailin ne "Eemu Ukri Amelie, 2000 kaunista ja harvinaista etunimeä" -kirjasta. Sieltä löytyis myös mm. Rambo, Runsas, Roo, Ruija, Reitto, Rikki, Rodion, Ranne ja Rautia... :D
 
<:oD
Rae Lumi Sade ( Löppönen....tms)
ois aika hauska.
Tiedän kaksoset nimeltä Rea ja Roo, ihan kivat -vaikka itse en suin surminkaan antaisi
lapsilleni kengurun ja alennusmyynnin nimiä....

Tunsin aikanaan yhden Rilla- nimisen, se jäi ikuisesti mieleeni
( rilla = esim. tomaatista leikattu rinkulasiivu )
 
ärrän kierrän ympäri orren
Alkuperäinen kirjoittaja ¨¨:
Alkuperäinen kirjoittaja <:oD:
( rilla = esim. tomaatista leikattu rinkulasiivu )
Tää on mulle ihan uusi tieto! Siis että rilla tarkoittaisi jotain tuollaista. Ei täällä meilläpäin ainakaan. :)
Meilläpäin rilla tarkoittaa lastenvauvuja/rattaita. Tuo tomaatti siivu oli kyllä uusi juttu. Hauska! ;)

Miten olis Reeo tai Reko.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja AP::
Kiitos paljon ideoista. Pari oikein hyvää nimi vaihtoehtoa on jo tullut ja lisää otan mielelläni vielä vastaan.
olisi kiva tietää mitkä on kivoja sun mielestä, jotta saa vähän vainua tyylistä, mitä haet?
 

Yhteistyössä