qupis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hypähdän hetkeksi tähän ja kysyn, että etkö voisi mitenkään paljastaa sun vanhaa nikkiä? Nuo ihanat kuvat profiilissa on niiin tutut enkä saa millään mieleen :ashamed:

Äh, en mä tunnistanu tuota nimeä :D
Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. Poika on terve, ja pääsee huomenna päiväkotiin kun mä menen ensin Ava-klinikalle verikokeisiin ja sen jälkeen arvauskeskukseen verikokeisiin :$
Koti on siisti, lapset kasvaa ja silleen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. Poika on terve, ja pääsee huomenna päiväkotiin kun mä menen ensin Ava-klinikalle verikokeisiin ja sen jälkeen arvauskeskukseen verikokeisiin :$

:D mulla on tapana keksii kaikille noita lempparinimiä.. :ashamed: :saint:

No hyvä että poika jo terveenä.. selviskö niistä unitutkimuksista jo jotakin?

No sulla ei oo kiva päivä tiedossa.. :/

Meillä on huomenna vierailu Tyksiin katsomaan pepin isää joka on ollu pahassa onnettomuudessa, mutta nyt jo parempaan päin.. tyttö on ihan innoissaan kun ei ole lähes kahteen kuukauteen nähnyt isiä.. :) :heart:

Lapsi kasvaa täälläkin, mutta tosta siisteydestä en menis vannomaan.. :whistle: :xmas:

Ja mää oon niin katkera kun hansasta on purettu ne suihkulähteet.. niihin liitty niin legendaarisia muistoja kun pienenä sai aina heittää sinne kolikon ja toivoa.. nyyh.. :'( :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:

Meillä on huomenna vierailu Tyksiin katsomaan pepin isää joka on ollu pahassa onnettomuudessa, mutta nyt jo parempaan päin.. tyttö on ihan innoissaan kun ei ole lähes kahteen kuukauteen nähnyt isiä.. :) :heart:

Lapsi kasvaa täälläkin, mutta tosta siisteydestä en menis vannomaan.. :whistle: :xmas:

Ja mää oon niin katkera kun hansasta on purettu ne suihkulähteet.. niihin liitty niin legendaarisia muistoja kun pienenä sai aina heittää sinne kolikon ja toivoa.. nyyh.. :'( :saint:

Ei oo tutkimustuloksia vielä saatu, kirje tulee kuulemma kotiin jossain vaiheessa.
Puheterapiasta saatiin tieto, että voi mennä jopa vuosi ennen kun poitsu pääsee sinne :o . No, sälliltä tulee uusia sanoja 2-4 sanan päivävauhtia, eli ehkä me selvitään ilman terapiaakin. Ja onhan pk:ssa aloitettu kielijumppa, tukiviittomat jne.
Hui, toivottavasti Pepin iskä toipuu! :flower:
Ja nyt mä vasta tajusin että Hansasta tosiaan on viety suihkulähteet :'(

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:

Ei oo tutkimustuloksia vielä saatu, kirje tulee kuulemma kotiin jossain vaiheessa.
Puheterapiasta saatiin tieto, että voi mennä jopa vuosi ennen kun poitsu pääsee sinne :o . No, sälliltä tulee uusia sanoja 2-4 sanan päivävauhtia, eli ehkä me selvitään ilman terapiaakin. Ja onhan pk:ssa aloitettu kielijumppa, tukiviittomat jne.
Hui, toivottavasti Pepin iskä toipuu! :flower:
Ja nyt mä vasta tajusin että Hansasta tosiaan on viety suihkulähteet :'(

No mutta ei teillä sitten ole hätäpäivää... paljon on lapsia kun ei ennen 3-vuotispäiväänsä puhu sanaakaan. :) Toki hienoa jos puheterapeutille pääsee, mutta niihin tosiaan on älyttömän jonot.. :/ Hienoa että pk:ssa on paneuduttu asiaan noinkin paljon.. teillä taitaa olla hyvä hoitopaikka. :)

Pitäskö tehä adressi että suihkikset takas.. :whistle: :saint:

Mua vähän jänskättää että mimmonen siitä mahtaa tulla siitä Hansan remppahommasta siis.. :whistle: :D

Yhteistyössä