sitruunahappoAlkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut
aivan tätä siis sillä mä pyöräytän koneen muutaman kerran vuodessa 90asteessa,ja pysyy hyvin raikkaana.ite laitan sen sinne lokeroon johon tulee pesuaine,ja koko pussin kerrallaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sitruunahappoAlkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut
all right, kokeilin siis tätä, kiitos ei se varmaan kovin tyyristä ole...?Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:aivan tätä siis sillä mä pyöräytän koneen muutaman kerran vuodessa 90asteessa,ja pysyy hyvin raikkaana.ite laitan sen sinne lokeroon johon tulee pesuaine,ja koko pussin kerrallaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sitruunahappoAlkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut
muistaakseni maksoi alle 3e/pss,eli ei siis kallista,ja kannattaa kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:all right, kokeilin siis tätä, kiitos ei se varmaan kovin tyyristä ole...?Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:aivan tätä siis sillä mä pyöräytän koneen muutaman kerran vuodessa 90asteessa,ja pysyy hyvin raikkaana.ite laitan sen sinne lokeroon johon tulee pesuaine,ja koko pussin kerrallaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sitruunahappoAlkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut
Jep, kiitos! tänään siis apteekkiin kauppareissun yhteydessä! =)Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:muistaakseni maksoi alle 3e/pss,eli ei siis kallista,ja kannattaa kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:all right, kokeilin siis tätä, kiitos ei se varmaan kovin tyyristä ole...?Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:aivan tätä siis sillä mä pyöräytän koneen muutaman kerran vuodessa 90asteessa,ja pysyy hyvin raikkaana.ite laitan sen sinne lokeroon johon tulee pesuaine,ja koko pussin kerrallaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sitruunahappoAlkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut