Pyykinpesuaine atoopikolle?

  • Viestiketjun aloittaja Neljän äiti
  • Ensimmäinen viesti
Neljän äiti
Mikä olisi hyvä pyykinpesuaine 2v atoopikko-lapsen vaatteille. Lapsella atooppinen iho, mutta tietysti olisi kiva jos samalla aineella voisi pestä koko perheen pyykit. Muistanko oikein että Swipen aineet olisivat hyviä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 12:31 Mammax3 kirjoitti:
Niin, piti lisätä, että Miniriskissä on zeoliittia ja siksi on huono atoopikolle. Meille ihotautilääkäri sanoi, että sitä ei saisi olla atoopikon pesuaineessa.

allegrossa ei ole zeoliittiä on todella hyvää!!
 
allegro on hyvää juuri hain tänään matkahuollosta tilaamani paketin.meillä allergiat ja astmat :)


suositelkaa eteenpäin eikä edes kallista omasta mielestäni ja hyvässä 8kg paketissa ja muovinen ei hattaa jos kastuu päältä.


B)
 
Hannele
Meillä on kyllä käynyt ihan hyvin, ilman oireita, Dailyn pesuaineet, jotka ovat zeoliitittomia. Kannattaa muuten tarkkailla pesuaineen annostusta ja miettiä ja kokeilla tuleeko pyykki puhtaaksi vähemmillä määrillä. Itse en käytä ohjeenmukaista annostusta. Vähempikin riittää.
 
meillä käytössä omo sensitive se normi versio ..... ja jos huuhtelu ainetta käytän niin se on untuvaa ja ihan mini määriä..... meillä koko perheen pyykit pestään samalla aineella.... 2tuoksu haittojen" minimoimiseksi....
 
Swipen jälleenmyyjä
Hei, HomCaren Swipe White on myös kokeilemisen arvoinen pyykinpesuaine herkkäihoisille ja allergisille. Sopii koko perheelle.
White on täyteaineeton, fosfaattia sisältävä tiivistepesujauhe, joka pitää myös pesukoneen puhtaana. Lisätietoja: www.homcare.fi
 
itse olen atoopikko ja minulle ei ole käynyt mikään muu pesuaine (kaupan pesuaine) kun zeoliititon Swipen pyykkipulveri!
Ihoa ei enää kutise yhtään! Voin suositella täydellä kympillä!! :wave:

Ja tuo allergia-/astmaliiton kuten joutsen merkinkin "kuulemma" voi valmistaja ostaa jostain.. näin kuulin, toki en sata varma ole asiasta.

minun kauttani saa myös tietoa lisää swipen pyykkipulverista ym. aineista, toimin jälleenmyyjänä homcarella ;)
 
Meillä on käytössä nestemäinen Erisan, on tuoksuton ja huuhtoutuu tosi hyvin pyykeistä. Olen itse atoopikko, esikoinen allerginen myös ja perheessä on nyt 1kk ikäinen vauva, kaikkien pyykit pestään samalla. Myös miehen, jolla ei ole mitään allergioita :D

Jos koneessa on mahdollisuus valita lisähuuhtelut, sitä kannattaa käyttää.

Huuhteluaineesta on ristiriitaisia suosituksia; toiset suosittelevat atoopikolle, toiset eivät. Vaatteiden silittäminen (sisäpuolelta) on hyvä kaikkein herkkäihoisimmille, litistää kankaan kuituja.
 
Hepuli
Meillä kaksi atoopikkoa ja on ollut vaikea löytää sopivaa pesuainetta. Pitkän etsinnän jälkeen kokeilin Amwayn baby S8 pulveria ja huuhteluainetta. Ne sopii mainiosti ja pesen koko porukan vaatteet niillä.
 
hei,

meillä myös atopiaa ja hajusteallergiaa. Itse olen hyväksi kokenut mm. bio luvil sensitive neste, omo sensitive neste, minirisk neste, erisan neste, ariel sensitive neste. Nestemäiset huuhtoutuvat hyvin pyykistä ja pesenkin koko perheen vaatteet hajusteettomilla nestemäisillä pesuaineilla.
 
Allergisille suositellaan nestemäisiä pyykinpesuaineita, koska pulverit saattavat kerääntyä saumakohtiin ja nesyemäiset huuhtoutuvat kankaasta paremmin pois. Itse olen atooppinen ja minulle ei käy lainkaan Minirisk tai LV. Itse asiassa ne aiheuttavat kaikista pahimmat oireet. Minulle sopii parhaiten nestemäinen Omo Sensitive.
 
Mellen
Hei!
Pakko oli vastata tähänkin, kun tuli vastaan. Meillä 6 v pojan iho talvisin todella huonossa kunnossa. Siirryin Swipeen kun joku suositteli ja iho parani huomattavasti. Olen välillä kokeillut muita pesuaineita "nuukuuksissani" (Swipen hinta n. 30 e/ laatikko, mutta on todella riittoisaa), ja punoitus ja kutina on alkanut rajumpana heti. En aio enää pesuainetta vaihtaa! Pidän myös hajuttomuudesta, joten sopii koko porukalle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 08:44 Mellen kirjoitti:
Hei!
Pakko oli vastata tähänkin, kun tuli vastaan. Meillä 6 v pojan iho talvisin todella huonossa kunnossa. Siirryin Swipeen kun joku suositteli ja iho parani huomattavasti. Olen välillä kokeillut muita pesuaineita "nuukuuksissani" (Swipen hinta n. 30 e/ laatikko, mutta on todella riittoisaa), ja punoitus ja kutina on alkanut rajumpana heti. En aio enää pesuainetta vaihtaa! Pidän myös hajuttomuudesta, joten sopii koko porukalle.
Juuri näin meilläkin! :wave:
Ja aloinkin itse ihan jälleenmyyjäksi saan itse tuotteet hieman halvemmalla ;)
Ja clubilaisillehan tämä pyykkipulveripaketti on aina sen 26? eli pari euroa halvempi kun normaalille asiakkalle ja tuotteen saa ihan kotiin saakka ;)
Voin halukkaille kertoa tuosta clubista enemmänkin =) :flower:
 
joo kerro
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 17:09 piikuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 08:44 Mellen kirjoitti:
Hei!
Pakko oli vastata tähänkin, kun tuli vastaan. Meillä 6 v pojan iho talvisin todella huonossa kunnossa. Siirryin Swipeen kun joku suositteli ja iho parani huomattavasti. Olen välillä kokeillut muita pesuaineita "nuukuuksissani" (Swipen hinta n. 30 e/ laatikko, mutta on todella riittoisaa), ja punoitus ja kutina on alkanut rajumpana heti. En aio enää pesuainetta vaihtaa! Pidän myös hajuttomuudesta, joten sopii koko porukalle.
Juuri näin meilläkin! :wave:
Ja aloinkin itse ihan jälleenmyyjäksi saan itse tuotteet hieman halvemmalla ;)
Ja clubilaisillehan tämä pyykkipulveripaketti on aina sen 26? eli pari euroa halvempi kun normaalille asiakkalle ja tuotteen saa ihan kotiin saakka ;)
Voin halukkaille kertoa tuosta clubista enemmänkin =) :flower:
Joo kerro enemmän!
 
neste
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 19:23 Mammax3 kirjoitti:
Minirisk on allergia- ja astmaliiton suosittelema, mutta sisältää zeoliittia, joka on huono atoopikolle. Ihmettelenkin miksi on liiton suosittelema kuitenkin.
Mutta eikö nestemäinen MiniRisk ole zeoliittivapaa?
 

Yhteistyössä