Pyyhittekö pojan pippelin pissan jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja suhmura
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä kuivaa sekä mies että poika ja kumpikin vielä pissaa istualtaan.
Eikä oo mun idea (mutta olen tosi tyytyväinen) vaan ihan miehen oma ja on opettanut pojankin. Ei roiskeita, ei keltaisia alkkareita ja aikuiselle ja istuvaltaa pissaaminen on vieläpä terveellisempää, eturauhasen kannalta.
Mut kestää kauemmin, kun sit istuessa pitää jotain lukea... siel on tekniikan maailmat ja akuankat vessassa...
:eek: :eek:
 
vieras
mitä ruttunaama ihmettelee? Sitäkö että joku lukee pytyllä? Ei se nyt niin kauheaa ole.

Vai harmittaako kun et ole älynnyt vaatia perheesi miehiä käymään istuvaltaan? Se ei ole mikään ihmisoikeusloukkaus vaan pelkästään kätevää - kaikille, myös niille miehille. Mä en meinaan mitään roiskeita siivoais.
 
Joo
Olen tietenkin opettanut pyyhkimään. Meillä herrat pissin jälkeen istuu potilla karjumassa "äiti anna paperia" mies pyyhkii myös ja minä, kaikki myös pesemme kädet vessan jälkeen.
 
laahkana
Mulla on ollut kaks pidempää suhdetta ja kyllä molemmissa mies on pyyhkinyt tipat paperilla pissauksen jälkeen. Molemmat myös laskevat vessan istuimen alas käynnin jälkeen :D

Niin ja se joka sanoi, että ravistelu riittää: Oon ollu aikoinaan 3 v siivoamassa ja siivosin myös miesten vessoja. Ja kyllä näki, että näitä ravistelijoita riittää. Vessat pestiin 1-2 kertaa päivässä ja aina oli vessan seinä ja lattia ihan keltainen ja roiskeinen. Ah...
 
Juh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä kuivaa sekä mies että poika ja kumpikin vielä pissaa istualtaan.
Eikä oo mun idea (mutta olen tosi tyytyväinen) vaan ihan miehen oma ja on opettanut pojankin. Ei roiskeita, ei keltaisia alkkareita ja aikuiselle ja istuvaltaa pissaaminen on vieläpä terveellisempää, eturauhasen kannalta.
Mut kestää kauemmin, kun sit istuessa pitää jotain lukea... siel on tekniikan maailmat ja akuankat vessassa...
Näin myös meillä!
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja ni:
te naikkoset jotka täällä nyt nauratte miesten pyyhinnälle niin jättäkääpä kerran pimpelo pyyhkimättä...
miltä tuntuu?
Se on eri asia... naisilla on karvoja siinä ympärillä, ainakin useimmilla. Lisäksi virtsaputken suu on poimujen välissä.
 
jaa-a. pitäsköhän mun kysyy tolta mieheltä kun se tulee töistä, että pyyhkiiks hän vai ravistaako vai miten hän menettelee.. siis miten te tiijätte miten teijän miehet tekee ?
5vee meillä pyyhkii paperilla kun asiasta sanotaan, muuten on kai niin hätänen olevinaan että ei malta.
 
laahkana
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
jaa-a. pitäsköhän mun kysyy tolta mieheltä kun se tulee töistä, että pyyhkiiks hän vai ravistaako vai miten hän menettelee.. siis miten te tiijätte miten teijän miehet tekee ?
5vee meillä pyyhkii paperilla kun asiasta sanotaan, muuten on kai niin hätänen olevinaan että ei malta.
No hyvänen aika. Ei mun isäntä ainakaan pistä ovea lukkoon, kun vessaan menee. Kyllä meillä tehdään pissat toisen läsnäollessa. Kakkaamiseen kyllä molemmat haluaa tietyn yksityisyyden :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
jaa-a. pitäsköhän mun kysyy tolta mieheltä kun se tulee töistä, että pyyhkiiks hän vai ravistaako vai miten hän menettelee.. siis miten te tiijätte miten teijän miehet tekee ?
5vee meillä pyyhkii paperilla kun asiasta sanotaan, muuten on kai niin hätänen olevinaan että ei malta.
No hyvänen aika. Ei mun isäntä ainakaan pistä ovea lukkoon, kun vessaan menee. Kyllä meillä tehdään pissat toisen läsnäollessa. Kakkaamiseen kyllä molemmat haluaa tietyn yksityisyyden :D
no hyvänen aika. ei meilläkään lukkoja käytetä, mutta ei meillä juosta vessaan samalla sekunnilla kun toiselle hätä tulee. ei se toimitus niin kauaa kestä että siellä pitäs molempien olla samaan aikaan omissa hommissaan.
mä kannatan vessarauhaa :attn:
 
jaa-a
En tiiä ketää miehii jotka pyyhkis, mut oon joskus miettiny et miksköhän ne ei pyyhi :eek: tai pyyhkiikö. Jotenkin se vaikuttaa aika oudolta, et ne pyyhkis munansa mut toisaalt aika käytännölliseltä. Jos kerran naisillaki jää alapää märäks ni miksei sit miehilläki? En tiedä kyllä tosta käsien pesusta, osa kai pesee ja osa ei...
 
.
Tosiaan ällöttää, jos mies on boksereissaan ja tulee vessasta kusiläikkä etumuksessa. Ei ole niin iso vaiva pyyhkiä.

Kannattaa opettaa mukuloille myös perseen pesu kakan jälkeen, eli eka paperia -> vettä -> paperia.
 

Yhteistyössä