Pyydänkö hänet FB-ystäväksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ujo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Ujo"

Vieras
Dilemma... pyytääkö hänet ystäväksi Facebookissa.
- Tapaamme hänen työpaikallaan - minä olen siis asiakkaan roolissa
- Juttutuokiot pitkiä, tulkitsen kiinnostuksen myös hänen puoleltaan - tai sitten vaan kuvittelen toiveissani
- Flirttiä on jatkunut kuukausia
- Viime viikonloppuna tapasimme sattumalta eräässä kaupunkitapahtumassa, ja juttelimme aika pitkään. Hän joutui lähtemään.
- Tiedän hänen nimensä ja että hän on myös sinkku, mutta... en jotenkin arkailen tuon FB-pyynnön kanssa... siitä voisi olla helpompi tietysti jatkaa juttua privapuolella.
- Toisaalta minulla on monia aika yhdentekeviä ihmisiä muutenkin listallani, ja hänet tapaan liki päivittäin. Toisaalta en kuitenkaan tiedä hänestä lähes mitään.
- Ystävälistani on piilotettu, joten hänelle ei selviäisi onko minulla 40 vai 400 kaveria

Yksityisviestin lähettäminen on estetty. Myös ystävälista on piilotettu. Mutta jotkut hänen päivityksensä ovat julkisia (tai friends-of-friends näkyvyydellä), joten ilmeisen paljon kavereita (ja tod.näk. myös puolituttuja) hänellä on. Meillä on yksi yhteinen ystävä.

Muita mielipiteitä? Kemiaa välillämme tosiaan on, ja tutustuisin mielelläni muutenkin hänen kaltaiseensa ihmiseen. Jotenkin vaan arkailen tuota ystäväpyyntöä ja kuinka kiusallista siitä tulee, jos hän ei sitä esim. hyväksykään. Äääh.

Niin, no minä kokisin tulevat kohtaamiset kiusallisiksi siinä tapauksessa. :)

Niin minäkin... Mutta.
Olisiko mahdollista ottaa jossain sivulauseessa fb puheeksi kun seuraavan kerran tapaatte? Ja vaikka vinkata, että vois jatkaa juttelua muulloinkin tms. Äh, en tiedä oon tosi huono näissä :ashamed:

Toisaalta, jos sua yhtään helpottaa, niin mä kirjoitin kerran itselleni täysin tuntemattomalle miehelle :D Hän vastasi, kirjoitin takas ja taas vastas. Sitten klikkasin sydän väpätten kaveripyynnön, jonka hän hyväksyi samantien. Joten miksei tämä sinun tuttusi hyväksyisi sinua, kun kerran muutenkin tapaatte ja juttelette.

Yhteistyössä