Pyydän läheisyyttä tai romanttisia tekoja niin mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niinkyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niinkyllästynyt

Vieras
.. lappasee rahaa kouraan ja sanoo "osta jotain mistä tykkäät" tai sitten selittää ettei halua antaa läheisyyttä ku olen tuollainen ja tällänen, en meikkaa ja pukeudun miten sattuu. Ja vaikka muutan itseäni miehen takia eli meikkaan, laitan hiukset ja en pue niitä kotivaatteita enkä mäkätä ja muutenkin yritän olla miehelle mukava niin ei siltikään! Aina selitykset muuttuu ja muuttuu.

Oon niin kyllästynyt odottamaan ja toivomaan että mies osottaisi sen, että olen hänelle tärkeä tai haluttava.

Ota kovat keinot käyttöön elikkä näytä hänelle ettei hän ole sun ainoa onnellisuuden lähde, tee asioita VAIN ITSESI vuoksi ja pukeudu ja näytä kauniilta vain ittes vuoks, vaikka rakastatkin häntä niin koita olla vähän "kylmä" sille olematta kuitenkaan törkeä, tiedän että kuulostaa lapselliselta lukion aikojen pelien pelailulta mutta kai sun on jotenkin saatava se huolestumaan ja kiinnittämään huomionsa taas suhun t: mies.

Edit: Sä kerroit että hän sanoo syyksi sen ettet laittaudu ikinä, ja sillo ku laittaudut niin hän ei reagoi siltikään, joten voikohan olla että tämä mies ei enää tunne ollenkaan fyysistä vetovoimaa suhun (ylipäätään)?

Edit: Sä kerroit että hän sanoo syyksi sen ettet laittaudu ikinä, ja sillo ku laittaudut niin hän ei reagoi siltikään, joten voikohan olla että tämä mies ei enää tunne ollenkaan fyysistä vetovoimaa suhun (ylipäätään)?

Ei itsellekkään tule muuta mieleen kuin tämä, mutta sanoo kuitenkin rakastavansa ja haluaa olla kanssani yms. Ei vaan näy millään tavalla tuo asia niin enpä sitten tiedä.

Tuota noin... mä voin vetää kotona kotirytkyissä, tukka pystyssä ja naama finnellä ja silti mies silittää/halaa/pussaa.

Eli move on, ei teillä tulevaisuutta taida olla. Kyllä parisuhteen pitää perustua syvempiin arvoihin...

Tuota noin... mä voin vetää kotona kotirytkyissä, tukka pystyssä ja naama finnellä ja silti mies silittää/halaa/pussaa.

Eli move on, ei teillä tulevaisuutta taida olla. Kyllä parisuhteen pitää perustua syvempiin arvoihin...

Kuuntele järkipuhetta. Tässä sitä on.

Et tule koskaan kelpaamaan, ja olet aina onneton, niin kauan kun yrität väkisin olla mitä et ole.

Molemmat ollaa 26 ja yhdessä oltu 8-vuotta. 2 lasta on ja kyllä mies alkuvuosina osoitti läheisyyttä ja kertoi päivittäin rakastavansa.

En vain ymmärrä mikä mussa on vikana. Edellisenkin kanssa kävi näin vaikka sillon lapsia oltiinkin ja 3-vuotta hänen kanssaan yhdessä oltiin.

Ihmiset kyllästyy ja asiat menettävät arvostuksensa. Asiat ovat liian selviä.

Tai sitten on joku toinen mielessä, ja sitähän ei pelkällä asenteella hoideta.

Vai onkohan sittenkin niin, että miehet aina jossainvaiheessa vaan kyllästyy?

Molemmat ollaa 26 ja yhdessä oltu 8-vuotta. 2 lasta on ja kyllä mies alkuvuosina osoitti läheisyyttä ja kertoi päivittäin rakastavansa.

En vain ymmärrä mikä mussa on vikana. Edellisenkin kanssa kävi näin vaikka sillon lapsia oltiinkin ja 3-vuotta hänen kanssaan yhdessä oltiin.

Sinussa ei ole mitään vikaa, eikä miehessäkään. Miehen tunteet sinua kohtaan eivät vain ole sellaiset mitä haluaisit. Eikä tunteita voi pakottaa.

Sinussa ei ole mitään vikaa, eikä miehessäkään. Miehen tunteet sinua kohtaan eivät vain ole sellaiset mitä haluaisit. Eikä tunteita voi pakottaa.

Todella hyvin sanottu.

Niin pahalta kuin se saattaa aluksi tuntua niin muista kuitenkin että muuta totuutta asiaan ei ole, ja se totuus tekee sinut alakuloiseksi nytkin, koska haluat jotain muuta etkä lähde toteuttamaan sitä, koska toivot sen olevan siinä missä nyt olet.

Sanoin miehelle, että haluan erota. Mies kysyi miksi ja sanoin läheisyyden puutteesta ja että olen onneton. Lupasi muuttua.. sanoin, että on ennenkin luvannut ja ei sitä kestä kuin hetken ja kaikki on taas tätä samaa. Mies alkoi itkeä ja myönsi pitävänsä minua itsestäänselvyytenä jne jne.

En vain enää jaksa. Samat asiat käydään läpi uudestaan ja uudestaan, mutta mikään ei muutu, ikinä.

Sanoin miehelle, että haluan erota. Mies kysyi miksi ja sanoin läheisyyden puutteesta ja että olen onneton. Lupasi muuttua.. sanoin, että on ennenkin luvannut ja ei sitä kestä kuin hetken ja kaikki on taas tätä samaa. Mies alkoi itkeä ja myönsi pitävänsä minua itsestäänselvyytenä jne jne.

En vain enää jaksa. Samat asiat käydään läpi uudestaan ja uudestaan, mutta mikään ei muutu, ikinä.
Oletko sinä muuttanut mitään? It takes two to tango. Ei homma mene niin että sinä vaadit, odotat ja haluat, tekemättä mitään. Ja nyt en puhu ulkoisista tekijöistä - kuten olet jo varmaan huomannut niillä ei ole paskan väliä pitkässä suhteessa. Millaiset roolit teillä on arjessa? Kannatteko vastuun arjesta yhdessä? Miehesi on varmasti voisi muuttua, mutta veikkaan että sinullakin on peiliin katsomisen paikka.

Oletko sinä muuttanut mitään? It takes two to tango. Ei homma mene niin että sinä vaadit, odotat ja haluat, tekemättä mitään. Ja nyt en puhu ulkoisista tekijöistä - kuten olet jo varmaan huomannut niillä ei ole paskan väliä pitkässä suhteessa. Millaiset roolit teillä on arjessa? Kannatteko vastuun arjesta yhdessä? Miehesi on varmasti voisi muuttua, mutta veikkaan että sinullakin on peiliin katsomisen paikka.

Mies on jo sanonut pitävänsä kumppaniaan itsestään selvänä, joka toistuu ajan kuluessa jatkuvasti.

Pitääkö siis mamman pistää parhaat päälle ja jättää ukko hoitamaan kakaroita, näyttää ettei ole itsestään selvyys?

Sillähän se asia varmasti hoituu,, kun muistutetaan ukolle hieman toisen miehen partavesituoksulla että kyllä sitä hellyyttä tuli muualtakin?

Voi hyvää päivää.

Vai oliko jotain järkevämpiä ideoita, missähän ap.n pitäisi mielestäsi nyt kehittyä ja katsoa peiliin?

Minä hoidan kotona pääsääntöisesti kaiken. Mies välillä kokkaa ja pyydettäessä osallistuu siivoamiseen, jättäen sen kesken.

Minä olen hakeutunut miehen viereen osoittaakseen hellyyttä, suudellut ja silittänyt. Todella pahalta vaan tuntuu, kun vastakaikua ei saa.

Mies on jo sanonut pitävänsä kumppaniaan itsestään selvänä, joka toistuu ajan kuluessa jatkuvasti.

Pitääkö siis mamman pistää parhaat päälle ja jättää ukko hoitamaan kakaroita, näyttää ettei ole itsestään selvyys?

Sillähän se asia varmasti hoituu,, kun muistutetaan ukolle hieman toisen miehen partavesituoksulla että kyllä sitä hellyyttä tuli muualtakin?

Voi hyvää päivää.

Vai oliko jotain järkevämpiä ideoita, missähän ap.n pitäisi mielestäsi nyt kehittyä ja katsoa peiliin?

Meillä oli sama juttu eksän kanssa. Mietin missä vika, yritin kaikkeni, laittauduin, järjestin kahdenkeskistä aikaa, huomioin miestä tms. mutta aina vaan sama laiska nalkuttaja joka ei itse käy töissä tai tee oikeastaan mitään, ota edes vastuuta perheestä, minä yksin vain yritän, ja teen kaiken, uupumukseen saakka. Kun tajusin tuon, aloin arvostamaan itseäni ja nostin kytkintä. Se oli yksi parhaista päätöksistäni ikinä.

Voi hyvää päivää.

Hyvää päivää vaan sinullekin. Kyllä se vaan hemmetti on niin ettei syylinen ole aina vain ja ainoastaan parisuhteen toinen osapuoli. Onhan se helvetin paljon helpompas aina syyttää toista kuin miettiä millainen itse on.

En nyt puhunut mistään lapsellisesta kateuskortin esittämisestä. Vaan pohtimista siitä mitkä oikeat syyt asian takana on. Jos lähtökohta on se että miestä vaan syytetään niin lopputulos ei tule olemaan kummoinen. Ja jos ap ei osaa peilii katsoa hän eron jälkeen tulee hyvin todennäköisesti löytämään itsensä seuraavassa suhteessa, tasan samasta ongelmasta. Niin käy kun syy sysätään vain toisen niskaan.

Hyvää päivää vaan sinullekin. Kyllä se vaan hemmetti on niin ettei syylinen ole aina vain ja ainoastaan parisuhteen toinen osapuoli. Onhan se helvetin paljon helpompas aina syyttää toista kuin miettiä millainen itse on.

En nyt puhunut mistään lapsellisesta kateuskortin esittämisestä. Vaan pohtimista siitä mitkä oikeat syyt asian takana on. Jos lähtökohta on se että miestä vaan syytetään niin lopputulos ei tule olemaan kummoinen. Ja jos ap ei osaa peilii katsoa hän eron jälkeen tulee hyvin todennäköisesti löytämään itsensä seuraavassa suhteessa, tasan samasta ongelmasta. Niin käy kun syy sysätään vain toisen niskaan.

Ei tässä miestä ole kukaan "syyttänyt" vaan hänen käytöksensä on mitä on ja hän itsekin sen myöntää. Joten jos miehellä on tässä ongelma niinkuin hän on itse sanonut, niin ei ap.n enää auta peiliin katsoa enempää kuin mitä on jo tehnyt eli kaikkensa, ja vielä moneen kertaan yrittänyt ja ollut kärsivällinen.

Minä en pidä myöskään siitä, että asioista tehdään monimutkaisempia kuin ne ovat, joskus mustavalkoinen ajattelu toimii, varsinkin tässä asiassa, koska on enää ap.n oma asia mitä tulee nyt tekemään, ja mikä hänelle olis parasta.

Miehen voi jo jättää laskuista pois sen puoleen että peiliinkatsoja on sieläkin päässä jo löytynyt.

Yhteistyössä