pyydät miestäsi/isääsi tai veljeäsi ostamaan siteitä,miten he reagoivat asiaan?

• Viestiketjun aloittaja "vehnä"
  • Ensimmäinen viesti
"vehnä"
kas kun ystäväni ihmetteli kun mies kävi ostaa mulle siteitä, että eikö sitä hävetä

minä taas ihmettelin että mitä ihmeellsitä siinä on jos mies ostaa siteitä(kun omalle miehelleni,veljille ja isälle on on ostaa noita,enkä itsekkään näe asiassa ihmeellistä)

Kyllä kaupan tädit aattelis et kyseessä on joku siteistä kiksit saava pervo, jos mies tulis siteitä ostelemaan. :D

Ei ole tarvinnut isää tai veljeä pyytää tuomaan siteitä kaupasta, joten en tiedä miten he suhtautuisivat. Mies on tuonut ilman kummempia suhtautumisia.

"Vieras"
No mun mies ostaa kyllä ja isäkin varmaan silloin kun kotona asuin. Mutta miksi ihmeessä mun veljen tai isän enää nykyään edes pitäisi niitä mulle ostaa? Toki jos olisi joku hätätilanne enkä itse (tai mies) pääsisi kauppaan niin varmaan ostaisi, mutta ei ne nyt muutenkaan normaalisti mun puolesta kaupassa käy.

Nbvv
Veljeä ei oo ja isäkin eron takia asui muualla, mutta mies tuo kyllä ilman mutinoita siteitä ja tamponeja. Täytyy vaan olla malli tai hyvät tuntomerkit, että tuo oikeita (ekalla kerralla toi pikkuhousunsuojia, kun ohjeistin huonosti) ;)

Veljeä ei oo ja isäkin eron takia asui muualla, mutta mies tuo kyllä ilman mutinoita siteitä ja tamponeja. Täytyy vaan olla malli tai hyvät tuntomerkit, että tuo oikeita (ekalla kerralla toi pikkuhousunsuojia, kun ohjeistin huonosti) ;)
No toi on kyl taivahan tosi että jollei tiedä ni hyllyllä menee sormi suuhun. On niin montaa pakettia ja merkkiä nykyään. Multa kerran joku mies pyys apua kun vaimo pyytäny siteitä eikä miehellä käsitystä valikoiman edessä.

outo aloitus
Mun ainut veli on 12 vuotias niin se tuskin kehtaisi lähtä ostamaan ja asuukin n70km päässä :D kuten isäkin, jolta en oo kyllä ikinä pyytänyt, mutta vaikka lähtisikin ostamaan toisi todennäköisesti vääriä. Mies ostaa kunhan mulla on näyttää sille paketti millaisia pitää tuoda.

"Mie"
Mies osti mulle just viime viikolla eka kertaa siteitä. Sen oli pakko, koska olin juuri kotiutunut sairaalasta vastasyntyneen kanssa :D eipä tuo mitään sanonut, on sitä ehkä vähän saattanut hävettää..mutta osti kuitenkin. Rintapumpunkin se kävi ostamassa, sillon se sano että hävetti vähän :D

"vieras"
Mieheni kysyisi vaan tarkat tuntomerkit paketista mitä pitäisi ostaa. Hän on joskus ostanut myös rintapumpun ja jälkiehkäisypilleritkin muistaakseni. Ei ole häpeilevää sorttia.

"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja pokka ei riitä;28701785:
en käytä enkä kehtaisi kysyä.
Mitä sitten käytät? Ja miten ihmeessä mieheltään ei kehtaisi kysyä??? En ymmärrä, voiko siis parisuhteessa olla niin häveliäs että tuollaista ei kehtaa?!

pokka ei riitä
[QUOTE="huoh";28702058]Mitä sitten käytät? Ja miten ihmeessä mieheltään ei kehtaisi kysyä??? En ymmärrä, voiko siis parisuhteessa olla niin häveliäs että tuollaista ei kehtaa?![/QUOTE]

en käytä siteitä. ennen en käyttänyt mitään mutta paikat sotkeutui niin siirryin tampooneihin. en kehtaa yksinkertaisesti kysyä. olen todella häveliäs, joten pidän menkat omana asiana.

Yhteistyössä