Pysynkö tällä palstalla vai loikkaanko toisaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Mielipiteitä kiitos! :D

Olen tehnyt itseni kanssa sopimuksen että palstailen vain yhdellä palstalla,
aikaa kun ei ole rajattomasti. (enkä halua pahentaa netti riippuvuuttani) Eli joko tämä tai se toinen on valittava.

Kaippa mie voin jotain perusteluitakin kirjoittaa...

Täällä on mukavan oloisia immeisiä ja meno on omalta osaltani ollut leppoisaa. Myönnän, olen tullut hieman riippuvaiseksikin tästä palstasta.
Täällä on myös niin luonnollista kirjoitella lapsista, arjesta yms. En ole laisinkaan kyllästynyt tähän palstaan, päinvastoin.:)

Toisella palstalla on ehkä hieman enemmän "pipo kireällä" kirjoittajia kuin täällä ja siellä lauotaan herkemmin asiattomuuksia. Silti koen jotain jännää tarvetta päästä tunkemaan lusikkani soppaan.

Lähdenkös täältä pois? Vai jäänkö tänne?
Oon ihan kahden vaiheilla ja en tiedä lähteäkkö täältä vai ei. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toiselle palstalle ilman muuta... Vähän actionia päivään :)

No tätä mietinkin. Mutta toisaalta, jos actionia haluan, niin voinhan mä täälläkin alkaa tappeleen :xmas: :D

Täältä sinä saat ihan kaiken mitä tarviit, otetaas esim tämä aamu, Kevätaurinko laitto jo sämpyläreseptin, minä tunaroin vessassa, Mumpsin Myrkkylehti keskustelussa tuutin täydeltä kulttuuria, unohtamatta BB pinoja, täällä saat ostettua ja myytyä ihan mitä vaan... (melkein) on alhoholivalistusta, ja laihdutus ja ulkoilupinoa...
Siis, ei ihminen voi muuta tarvita. Maailmanloppukin melkein tuli, aika lailla actionia sanoisin.
Pysy täällä, tämä on sinun kotisi! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

No tätä mietinkin. Mutta toisaalta, jos actionia haluan, niin voinhan mä täälläkin alkaa tappeleen :xmas: :D

Täältä sinä saat ihan kaiken mitä tarviit, otetaas esim tämä aamu, Kevätaurinko laitto jo sämpyläreseptin, minä tunaroin vessassa, Mumpsin Myrkkylehti keskustelussa tuutin täydeltä kulttuuria, unohtamatta BB pinoja, täällä saat ostettua ja myytyä ihan mitä vaan... (melkein) on alhoholivalistusta, ja laihdutus ja ulkoilupinoa...
Siis, ei ihminen voi muuta tarvita. Maailmanloppukin melkein tuli, aika lailla actionia sanoisin.

:D :D :D

Taas kävin "vakoilemassa" toista palstaa ja katselin pitkään rekistreröidy -kohtaa. :whistle: En rekisteröitynyt.

Täällä on tekoactionia. Jos jäät tänne, käyt kuitenkin kurkkimassa ja kommentoimassa toisellakin palstalla ;) Tosin, jos rekkaudut toiselle palstalle, voi tulla niin kuumaa actionia, että juokset karkuun tänne ;)

Vaikee valinta :).

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

:D :D :D

Taas kävin "vakoilemassa" toista palstaa ja katselin pitkään rekistreröidy -kohtaa. :whistle: En rekisteröitynyt.

Juu, tässä :D

http://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/palsta/forumdisplay.cgi?ohje=aiheet&forum=Päivän+Peili&number=20&DaysPrune=10&LastLogin=

Nää, ei tuo näyttänyt niin kivalta kuin tää plussa :D :D :D
Elä mee sinne ku jää tänne =)

Yhteistyössä