Pystyyköhän Pirkko Jalovaara kasvattamaan onnettoman pienen etuhännän isommaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sattumalta löysin tiedon että hän olisi onnistunut kasvattamaan poistetun pernan tilalle uuden. Minulla on aivan onneton katkarapu ja ajattelin jos hän voisi auttaa sen kanssa. Yhdistyksen kotisivulla on sähköposti yhteydenottopyyntöjä varten ja olen lähettänyt sinne useita tiedusteluja kuvilla ja ilman saamatta mitään vastausta. Toimiiko yhdistys enää lainkaan?
 
Jalovaara oli varmaan toimintaansa aloittaessaan ihan vilpitön, mutta aikaa myöten muuttui epärehelliseen suuntaan.

Ja hän ja Juntunen taisi sulloa roskikseen ihmisten rukouspyyntöjä, eli eivät lukeneet niitä. No, tää on huhupuhetta vain...
 
vierailija
Sattumalta löysin tiedon että hän olisi onnistunut kasvattamaan poistetun pernan tilalle uuden. Minulla on aivan onneton katkarapu ja ajattelin jos hän voisi auttaa sen kanssa. Yhdistyksen kotisivulla on sähköposti yhteydenottopyyntöjä varten ja olen lähettänyt sinne useita tiedusteluja kuvilla ja ilman saamatta mitään vastausta. Toimiiko yhdistys enää lainkaan?
Pike pystyy ja taatusti :ROFLMAO:
 
vierailija
Onko kenelläkään Eeva-lehden numero 12/2012? Siellä Pike avautuu yksityiselämästään. Hän parantaa muita ihmisiä työkseen mutta ei saanut parannettua miehensä syöpää.
 

Yhteistyössä