pystyykö fbssä?? statuspäivitysten jakamisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "v ieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"v ieras"

Vieras
olen suojannut statuspäivitykseni tietyltä porukalta, mutta pystynkö määrittelemään jostain että joku tietty päivitys kuitenkin näkyisi kaikille?? =)eli siis kun kirjoitan uuden päivityksen ja julkaisen ja siinä on se lukko, niin saako sitä yksittäistä lukkoa poistettua??

[QUOTE="vieras";22254211]kun klikkaan sitä lukkoa niin näkyy et ketä ei näe sitä päivitystä mut en pysty siitä mitään muuttamaan??[/QUOTE]

Ennen kun kirjoitat mitään, avaa siitä lukosta valikko, sieltä pääsee poistamaan tai lisäämään. Mulla on kaverit jaoteltuna eri ryhmiin, niin saan sieltä valittua tietyt ryhmät, kenelle jaan statuspäivitykseni. Olisi aika työlästä ruveta muokkaamaan sitä yksitellen.

Ennen kun kirjoitat mitään, avaa siitä lukosta valikko, sieltä pääsee poistamaan tai lisäämään. Mulla on kaverit jaoteltuna eri ryhmiin, niin saan sieltä valittua tietyt ryhmät, kenelle jaan statuspäivitykseni. Olisi aika työlästä ruveta muokkaamaan sitä yksitellen.

joo mulla on tuo yksi ryhmä vaan jonka joko haluan tai en halua mukaan.. ok, testaan!! kiitos!! =)

[QUOTE="vieras";22254233]joo mulla on tuo yksi ryhmä vaan jonka joko haluan tai en halua mukaan.. ok, testaan!! kiitos!! =)[/QUOTE]

joo, kiitti, tää toimii!!! =)